HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
gülüyorum sanada aynı şekilde.Ss de 2 Kişiye Kazanılan Sunucu Verilmemiş. Biri Küfür Etti Ters Ters Konuştu Diyelim Diğeri de mi Böyle Yaptı ? 5 Sunucu Vericez Demişsiniz 6 Kişi Katılmış , ssyi Yollayan Arkadaş Çekilişe Alınmadı Diyelim Kalan 5 Kişiye Sunucu Kesin Olarak Verilmesi Lazım Yaptığınız Kampanyaya Göre.. Yaptığınız Şey Sonuçlanmayan Çekilişlerle İlgi Çekmek Oluyor. Bu da Kişiyi Kandırmaktır . Verilen Sözler Tutulmamış.
msnden söylerim sana
böyle böyle ben sana birazdan bişiler sorucam sen evet yazıcaksın diyicem
sende evet yazıcaksın
böylece seni kirleticem

hiç ama hiç düzelme yok adminden cevap gelsin.
Konunuz da ''10 12 yaşında afacanlar'' diye bir cümle kurmuşsunuz hocamda yanlış düşünüyorsunuz... Hem çekiliş yapmışsınız sonra ise 2 kişiye dağıtılmamış alemci83 arkadaşta konu açma gereği duymuş ve zaten bölümde ne yazıyor ; firmalardan şikayetiniz mi var ? Arkadaş artist artist konuşsa da siz bir firmasınız ve bu çekilişte kazanan kişilere sunucuyu teslim etmeniz gerekir benim düşüncem bu. Birde acaba sizin yaşınız kaç? Küçüklerinize örnek göstermeniz gerek değil mi ? Bir olayı çok büyütüyorsunuz bence...
O Konu Ancak Çekilişe Katılan Kişilere Sunucu Teslimatı Yapıldığı Kanıtlanırsa Kapatılırgülüyorum sanada aynı şekilde.
msnden söylerim sana
böyle böyle ben sana birazdan bişiler sorucam sen evet yazıcaksın diyicem
sende evet yazıcaksın
böylece seni kirleticem
hiç ama hiç düzelme yok adminden cevap gelsin.
Ne Msn Sohbetiyle Ne de Başka Kanıtlarla İşlem Yapılmaz.büyütüyorum çünkü 2 adet oğlum varKonunuz da ''10 12 yaşında afacanlar'' diye bir cümle kurmuşsunuz hocamda yanlış düşünüyorsunuz... Hem çekiliş yapmışsınız sonra ise 2 kişiye dağıtılmamış alemci83 arkadaşta konu açma gereği duymuş ve zaten bölümde ne yazıyor ; firmalardan şikayetiniz mi var ? Arkadaş artist artist konuşsa da siz bir firmasınız ve bu çekilişte kazanan kişilere sunucuyu teslim etmeniz gerekir benim düşüncem bu. Birde acaba sizin yaşınız kaç? Küçüklerinize örnek göstermeniz gerek değil mi ? Bir olayı çok büyütüyorsunuz bence...
biri 1 yaşında biri 7
yaşım 30
sayfa.net engin beyden 64gb 2 adet 1 adet 32gb sunucu alıyorum.
bunların taksiti var
gelir gider var
bu konular beni kırıyor üstüne
satışlarımı yavaşlatıyor.
üstüne ek iş olarak yaptığım bu bilişimcilikten beni soğutuyor.
böylece para kazanmıyorum
gerek yok zaten,O Konu Ancak Çekilişe Katılan Kişilere Sunucu Teslimatı Yapıldığı Kanıtlanırsa KapatılırNe Msn Sohbetiyle Ne de Başka Kanıtlarla İşlem Yapılmaz.
konuyu açanın vijdanına kalmış bişi.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
