HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar,
10 12 yaşında afacanlar insanların ekmek teknesini devirmeye çalışıyorlar.
sadece ben değil çoğu meslek taşım bu durumdan rahatsız game hosting bölümündeki şikayet forumunda
kişileri terslesek bile
dolandırıcı oluyoruz?
satışlarımız +18 yaşınız ufak satış yapmıyoruz diyoruz
dolandırıcı oluyoruz?
yani ne yazsak hep kötü biz oluyoruz.
bunun üzerine çocuklar konu açıyor ve müşteriler tedirgin oluyor
üstüne birde kalp kırıcı yorumlar geliyor,
yöneticiler ise kitlemiyor?
Örnek : http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...landiriciligi-amp-igneleyici-laflari-amp.html
konuyu incelermisiniz?
nerde bu dolandırıcılık
bölümün kuralları ise;
Bu bölümde hangi durumlarda konu açmalısınız ?
* Para verdiğiniz halde hizmet alamamışsanız,
* Firma sizinle hakaret veya küfür içeren konuşmalar yapıyorsa,
* Parayı alırken söz verdiği halde sonradan destek vermiyorsa,
* Aldığınız hizmetten memnun değilseniz,
* kısacası paranızın karşılığını alamadığını düşünüyorsanız...
adminimiz böyle demiş ama
kimse takmıyor
yöneticilere bunu 100 defada yazsam
resim kanıtlı konu diyor.
gülüyorum yani. okuma yazmasıdamı yok kimsenin.
lütfen geçenki gibi peace ve adminimizden yorum bekliyorum
gereken yapılsın.
ekmek teknemizle oynanmasın
10 12 yaşında afacanlar insanların ekmek teknesini devirmeye çalışıyorlar.
sadece ben değil çoğu meslek taşım bu durumdan rahatsız game hosting bölümündeki şikayet forumunda
kişileri terslesek bile
dolandırıcı oluyoruz?
satışlarımız +18 yaşınız ufak satış yapmıyoruz diyoruz
dolandırıcı oluyoruz?
yani ne yazsak hep kötü biz oluyoruz.
bunun üzerine çocuklar konu açıyor ve müşteriler tedirgin oluyor
üstüne birde kalp kırıcı yorumlar geliyor,
yöneticiler ise kitlemiyor?
Örnek : http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...landiriciligi-amp-igneleyici-laflari-amp.html
konuyu incelermisiniz?
nerde bu dolandırıcılık
bölümün kuralları ise;
Bu bölümde hangi durumlarda konu açmalısınız ?
* Para verdiğiniz halde hizmet alamamışsanız,
* Firma sizinle hakaret veya küfür içeren konuşmalar yapıyorsa,
* Parayı alırken söz verdiği halde sonradan destek vermiyorsa,
* Aldığınız hizmetten memnun değilseniz,
* kısacası paranızın karşılığını alamadığını düşünüyorsanız...
adminimiz böyle demiş ama
kimse takmıyor

yöneticilere bunu 100 defada yazsam
resim kanıtlı konu diyor.
gülüyorum yani. okuma yazmasıdamı yok kimsenin.
lütfen geçenki gibi peace ve adminimizden yorum bekliyorum
gereken yapılsın.
ekmek teknemizle oynanmasın
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Merak etmeyin hosting konusu kısa süre sonra çok daha farklı şekilde olacak bu tarz olaylardan da kurtulunacak. konu kapanmıştır.
Şikayet Konusundaki Olayın Yaşla Pek Alakası Yok. Çekiliş Yapmışsınız 5 Sunucu Vericez Demişsiniz 6 Kişi Katılmış ve Sunucular Sadece Bu Ssye Göre 2 Kişiye Dağıtılmamış. Bu Konunun Nasıl Kilitlenmesi Bekliyorsunuz ki ?
bunda ne dolandırıcılık var nede başka bişiŞikayet Konusundaki Olayın Yaşla Pek Alakası Yok. Çekiliş Yapmışsınız 5 Sunucu Vericez Demişsiniz 6 Kişi Katılmış ve Sunucular Sadece Bu Ssye Göre 2 Kişiye Dağıtılmamış. Bu Konunun Nasıl Kilitlenmesi Bekliyorsunuz ki ?
kişi bize artiz artiz konuşmalar yapıyor sonrada
bizden sunucu istiyor
kendisi çekilişe alınmadı,
ve bizi kirletmeye çalışıyor.
konuda dolandırıcılık olsa ha tamam sizde haklısınız diyicem ama
dolandırııcılık yok
küfür yok?
hiç bir şey yok.
sebebsiz yere kirletme mevcut.
Ss de 2 Kişiye Kazanılan Sunucu Verilmemiş. Biri Küfür Etti Ters Ters Konuştu Diyelim Diğeri de mi Böyle Yaptı ? 5 Sunucu Vericez Demişsiniz 6 Kişi Katılmış , ssyi Yollayan Arkadaş Çekilişe Alınmadı Diyelim Kalan 5 Kişiye Sunucu Kesin Olarak Verilmesi Lazım Yaptığınız Kampanyaya Göre.. Yaptığınız Şey Sonuçlanmayan Çekilişlerle İlgi Çekmek Oluyor. Bu da Kişiyi Kandırmaktır . Verilen Sözler Tutulmamış.bunda ne dolandırıcılık var nede başka bişi
kişi bize artiz artiz konuşmalar yapıyor sonrada
bizden sunucu istiyor
kendisi çekilişe alınmadı,
ve bizi kirletmeye çalışıyor.
konuda dolandırıcılık olsa ha tamam sizde haklısınız diyicem ama
dolandırııcılık yok
küfür yok?
hiç bir şey yok.
sebebsiz yere kirletme mevcut.
Son düzenleme:
Çekilis Yapıyorsanız ve ödüllerinizi vermiyorsanız Evet Siz DOLANDIRICISINIZ Konu Açma Nedenim İğneleyici Laflar Kullanmanız ve sözünüzde durmamaktır.Konu Adminimiz Tarafından İncelensin Kapatılması Uygun Görülür İse Kapansın Bu Konunun Yas İle Alakası Yok Ama Sizin Çekilişin Yaş İle Alakası Bulunmaktadır.Ve Bu Çekiliste yaşınızı belli ettiniz 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
