HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ilk önce serveri kuruyorum fakat login e root yazıyorum ama şifre girilmiyor nedeni nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum ...
bn yaaprım hamachiden ekle ağı: ServerYardımcınız şifre:123 hem sorunu gideririm hemde oyunu süperrr yaparım ama gm lik isterim şimdiye kdr 10 tane server kurdum hepsi de 1.5 senedir çalışıyo süper bnim arkadaşa kurdum 3 ayda 400 kişi ile oynuyo
arakadaşım aynı sorun bendede vardı
login :root
password :2299 şeklinde dene bende oldu umarım sendede olur
login :root
password :2299 şeklinde dene bende oldu umarım sendede olur
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 105
