HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İyi Günler Arkadaşlar ;
Bugün şöyle bölümlere bi göz gezdiriyordum . Metin2 Private Server Tanıtımları bölümüne baktım . Gayet düzenli , iyi . Sonra ; Mustafa Kemal Atatürk Bölümüne baktım . Ne kadar şaçma konu varsa ( gereksiz , sırf konu sayısını yükseltmek için ) oraya toplanmış . Tabii oraya kimse girmediği için sorun olmuyor . Yöneticilerimizden şunu rica ediyorum . Eğer bi oyun Ata ' mızdan , ülkemizi yokoluştan kurtaran adamdan önemliyse sorun değil bakmayın . Ancak Atamız Daha Önemliyse , lütfen şu bölüm ile biraz ilgilenin . Şikayet etsek 1 dakika beklemek zorundayız çok uzun oluyor . lütfen 1 kişi bile atatürk bölümüne baksa iyidir . Bir şey daha söyleceğim ;
bu nerden aklıma geldi diyenler için . bugün rüyamda atatürk ' ü gördüm . Ve bana tek dediği şey ; " keşke bu ülkeyi size emanet etmeseydim . " dedi ve o anda uyandım saten . Lütfen bi Türk vatandaşı olarak Mustafa Kemal Atatürk Bölümüne Biraz İlgi Gösterin .
Şimdiden Teşekkürler , İyi Forumlar .
Bugün şöyle bölümlere bi göz gezdiriyordum . Metin2 Private Server Tanıtımları bölümüne baktım . Gayet düzenli , iyi . Sonra ; Mustafa Kemal Atatürk Bölümüne baktım . Ne kadar şaçma konu varsa ( gereksiz , sırf konu sayısını yükseltmek için ) oraya toplanmış . Tabii oraya kimse girmediği için sorun olmuyor . Yöneticilerimizden şunu rica ediyorum . Eğer bi oyun Ata ' mızdan , ülkemizi yokoluştan kurtaran adamdan önemliyse sorun değil bakmayın . Ancak Atamız Daha Önemliyse , lütfen şu bölüm ile biraz ilgilenin . Şikayet etsek 1 dakika beklemek zorundayız çok uzun oluyor . lütfen 1 kişi bile atatürk bölümüne baksa iyidir . Bir şey daha söyleceğim ;
bu nerden aklıma geldi diyenler için . bugün rüyamda atatürk ' ü gördüm . Ve bana tek dediği şey ; " keşke bu ülkeyi size emanet etmeseydim . " dedi ve o anda uyandım saten . Lütfen bi Türk vatandaşı olarak Mustafa Kemal Atatürk Bölümüne Biraz İlgi Gösterin .
Şimdiden Teşekkürler , İyi Forumlar .
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Konuyla ilgili raporlandığı taktirde gereken yapılıyor, çokda uzatmanın anlamı yok.
Uzman üyeliğini aldım, Turkmmo.com üzerinde kiminle nasıl konuşacağını bilmeyen biri uzman üye olamaz üzülerek söylüyorum.He pardon özür dilerim , senin mesaj sayın olmuyor o şekilde değil . post kasa kasa ; post kasmayıp biraz görevinle ilgilenirsen seviniriz .
ben göremedim orda söylediğin tarz saçma konular ? Hep Atatürk ile ilgili şeyler var ?
Emrah Abi Şöyle Bir Kaç Konu Göstereyim ;
http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal-ataturk/1851164-25-aralik-1906-a.html
http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal-ataturk/1851167-ocak-1908-a.html
http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal-ataturk/1851165-20-haziran-1907-a.html
http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal-ataturk/1946425-ataturkun-sozleri.html
http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal-ataturk/1946426-ataturkun-sozleri.html
adamlar tamamen konu kasmak için açıyor . bide konu başlığı atatürk ' ün sözleri ancak 1 tane var . birde aslında oraya editör koyarsanız iyi olur . bilal abi ' ye bildirirsen sevinirim . Saten Başvurdum , inşallah şeçilir orayı güzel bir yer yapacağım .
Tamam hepsi post için açılmış ama Atatürk ile igili değilmi ?
atatürk ile ilgili ancak ; bunu toplu halde açsalar daha iyi ve faydalı olmaz mı ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 718
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 698
