Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

NecronommikoN Transformice Local server kurma //

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NecronommikoN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

###~NecronommikoN Transformice LOCAL server kurma~###

Evet arkadaslar kısa anlatım yapıcam simdi bu servere baskası giremez onu söyliyim ama server 5 dk sürmüyo

yani çok uzun sürer falanda demeyin şimdi gerekli dosyalar aşağıda :

Vertrigoserv
MiceserverV3 [Bunu Ben paylaşcam cünkü WWW diye özel dosya var o lazım]
Python

Evet bunları kurduktan sonra vertrigoserv e tıklayın ve orda Start window server gibi birşey var ona basın
zaten tek buton o bastıktan sonra sağ köşeye simgesi gelicek simgeye basın Bura önemli ! [WWW folder] a
basın ve çıkan yerdeki bütün dosyaları silin.Sildikten sonra Miceserver V3 teki WWW yi buraya atın ve atınca
dosyanın içine girin.Dosyanın içinde bitane İndex war onu silin.Şimdi 127.0.0.1 adresine girin Orda www
yazcak basın Orda yeni yazılar cıkcak siz sadece ChargeurTransformice yazana basın.Oyuna gircek ama
sunucuya bağlanıyor yani servere giriş yerinde takılcak.Sizde Miceserver V3 ün içindeki Server.py dosyasına
Basın orda Server aktif Vanilla bootcamp Yok yazcak onu alta alın şimdi 127.0.0.1 adresine bi daha girin yine
www ye basın ChargeurTransformiceye tıklayın ve açılcak üyelik açın oynayın :) İyi günler ..

Anlamayanlara Videolu anlatım ! Bana ait

Video : h t t p : / / w w w . y o u t u b e . c o m / w a t c h ? v = 5 a G 8 o d 2 L K 1 o

Mice Server V3 [ÖZEL] : h t t p : / / w w w . d o s y a . t c / s e r v e r 1 3 / I y r t W p / M i c e S e r v e r V 3 . r a r . h t m l

Forumda yeniyim ondan boşluklu yazdım Siz boşlukları silin . Düzelticem ama :) İyi günler ...

Emeğe Saygı +REP PLS :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst