HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forum kaç zamandır kapalı ne oluyor adam gibi açıklama yapın sürekli kapalı açıklamada yapılmıyor hala yavaşlık var ne saçma iş bu böyle bukadar uzun sürmesi sadece saçmalıktan ibaret düzgünce düzeltin çünkü üye kaybediyorsunuz herkez sinirlendi bu duruma el atın artık bu gün içinde el atın artık sizde uraşıyorsunuzdur ama artık çözün yeter.!
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
saçmasapan mesajlar yazmayın. En sevmediğim insan türüdür çok bilmiş insan türü.
Tekrar söylüyorum 10 mblık forumlarla karıştırmayın burayı. Veritabanımız bile 20 tb. En ufak bir hasarı düzeltmek 12 saat sürüyor en az.
Koca forumun taşıma işlemlerini yaptık bitirdik. Forum açıldığı andan itibarende optimizasyon işlemlerini yapıyoruz. Zaten işlemler bittiğinde ben neler yaptığımızı ayrıntılı olarka açıklayacağım. Şuan da işlemler devam ediyor. Ben işlemler bitti diye duyuru yaptımmı ki isyan ediyorsunuz ?
Taşımadan sonra forumu açmamızın sebebide yoğunluk sürerken yoğunluğu görüp daha net optimizasyon yapabiliyoruz.
Sakin ol ve düzgün konuş. Size daha iyi hizmet vermeye uğraşıyoruz, nankörlük etmeyin
Öyle Bir şey Olsa Emrah Abi ( admin ) Açıklama Yapar.
Yeni Sunucuya Geçiş İşlemleri var.
10 Milyon Mesaj Piyangosu Var Onlarla Uğraşıyorlar.
En Önemlisi Yeni Sunucuya Geçiliyor.
Herhangi Bir şey Olursa Emrah Abi En Kısa Sürede Açıklama Yapar.
Yeni Sunucuya Geçiş İşlemleri var.
10 Milyon Mesaj Piyangosu Var Onlarla Uğraşıyorlar.
En Önemlisi Yeni Sunucuya Geçiliyor.
Herhangi Bir şey Olursa Emrah Abi En Kısa Sürede Açıklama Yapar.
Öyle Bir şey Olsa Emrah Abi ( admin ) Açıklama Yapar.
Yeni Sunucuya Geçiş İşlemleri var.
10 Milyon Mesaj Piyangosu Var Onlarla Uğraşıyorlar.
En Önemlisi Yeni Sunucuya Geçiliyor.
Herhangi Bir şey Olursa Emrah Abi En Kısa Sürede Açıklama Yapar.
Şakamısın sen ? forum girmiyor sürekli yavaş sen gelmiş piyangoyla uraşıyor diyorsun adma gibi bu işi çözsünler artık sıktı çünkü.!
saçmasapan mesajlar yazmayın. En sevmediğim insan türüdür çok bilmiş insan türü.
Tekrar söylüyorum 10 mblık forumlarla karıştırmayın burayı. Veritabanımız bile 20 tb. En ufak bir hasarı düzeltmek 12 saat sürüyor en az.
Koca forumun taşıma işlemlerini yaptık bitirdik. Forum açıldığı andan itibarende optimizasyon işlemlerini yapıyoruz. Zaten işlemler bittiğinde ben neler yaptığımızı ayrıntılı olarka açıklayacağım. Şuan da işlemler devam ediyor. Ben işlemler bitti diye duyuru yaptımmı ki isyan ediyorsunuz ?
Taşımadan sonra forumu açmamızın sebebide yoğunluk sürerken yoğunluğu görüp daha net optimizasyon yapabiliyoruz.
Tekrar söylüyorum 10 mblık forumlarla karıştırmayın burayı. Veritabanımız bile 20 tb. En ufak bir hasarı düzeltmek 12 saat sürüyor en az.
Koca forumun taşıma işlemlerini yaptık bitirdik. Forum açıldığı andan itibarende optimizasyon işlemlerini yapıyoruz. Zaten işlemler bittiğinde ben neler yaptığımızı ayrıntılı olarka açıklayacağım. Şuan da işlemler devam ediyor. Ben işlemler bitti diye duyuru yaptımmı ki isyan ediyorsunuz ?
Taşımadan sonra forumu açmamızın sebebide yoğunluk sürerken yoğunluğu görüp daha net optimizasyon yapabiliyoruz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 97
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
