Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Turkmmo Dev kadrosuna teşekkürler..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bozik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 626
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

admin.png

admin
KeNji
peacemackers
[Rna]MajeziK


coadmin.png

unthinkinq
yonetici.png

█►тαяχєѕ◄█
Aloha.
bakar52
backtoback
batu_14
Cagataye95
FinaL07
M@STER
musdy123
OXxAZAPxXO
Rammsteinn
sefagenc55
ufkunprenses
zeyn0
ßéLa_07

supermoderator.png

' VincenzoLaquinta
=»קςк๏lเς«=
AgentWalter
CiqdemS
CrazYALkaN
DIKKAT63
DropSing
InFaZcI KuRT
Kill For You
kral789
NeaL
pitaya2000
qimeNez
SamuraiXomeN
serhatt123
StyleWaR
[GA]AspiriN
|xßyReßeLAnGeLx|

moderator.png


0lumGunu
Black_Paw
dayibey58
Death18
ByFReNqeN
cixcocuk97
emre199574
HorribleMan
ilyascanli
kaze37
netronmt2
p34rl
ProGamerS
pvp2112
ShifT-
Shorty
Tyota
VForce07
Vi®u$
wielwolff
denememoderator.png


blackmarlow
DellyTEAM[DellyRiuM]
DN Angel
hacow
herkul01
JimmyNeutron
MysqRascaL
ozcan110r
RasroT
SchizophreN
sonne
STeeL21
tr_10
eXeLaNsTR
Win7
YouJin
TurkJojks
The Noble
nosmt2
burakki54
apar
mqtrix
MrTheCold
oscar61
LONGINUS
dreamfancy
JeFFHaRdYFaN
emolcan2
OxOxOxO
wayknk
QuietHero
casper16
dazu
JusiFer
SuLTan_FuRqaN
tuxuuu
RephaiM
SuFLeR
NeschteeR

Toplam 97 kişilik DEV kadroyla Bizlerin hizmeti olan bu ınsanlara tşk.lerimi sunar ve basarılarının devamını bklerım..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Benım amacım onlara yaptıkları hızmetten dolayı tşkur etmek..
yoksa bende blıorum.
 
Teşekkür Ederiz...Turkmmo Sizin Var :)

Sizlere Yardımcı Olabiliyorsak Ne Mutlu Bize.. :)
 
Son düzenleme:
Benım amacım onlara yaptıkları hızmetten dolayı tşkur etmek..
yoksa bende blıorum.

Konuyu açarken başlığı bu şekilde belirtmiş olsaydınız yanlış anlamalar olmazdı. Bu nazik davranışınız için tüm yönetimdeki arkadaşlarım adına ben de teşekkür ediyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst