Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

Sorularm Var Arkadalar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kadir9809
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 344

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar size bi kac sorum olucak yanıtlarsanız sevinirm

1- Sizce en etkili crosshair hangisidir ben A tipini iyii kullanıyom ama C yi de iyi kullanıyorum değişiyo bazen de cok kötü kullanuyorum sürekli değiştiriyom sizcce hangisini kullanmalıyım Ve crosshair silaha göre değişir mi ?

2- Ak 47 ve m4a1 i nasıl kullanmalıyım tam olarak ve hangi crosshair ile

3- yakınlarda 70 K Zp cekeceğim bundan önde 4 5 kere zp cekmeme ragmen süresiz silahım hiç cıkmadı sizce bu cekeceğim Zp yi hangi çekilislere harcamalıyım ?

4- en uygun mouse hassaslıgı kactı

Yardım ederseniz sevinirim :)
 
1.A tipi bana göre en iyisi.
2.M4a1 kullanırken A tipini kullan.Ak-47 kullanırken C tipini kullan.
3.O şans işidir.M4a1-S Patriot çek derim.
4.50 ile 40 arası

Bunlar benim fikirlerim yine en iyisini sen bilirsin :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst