HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar size bi kac sorum olucak yanıtlarsanız sevinirm
1- Sizce en etkili crosshair hangisidir ben A tipini iyii kullanıyom ama C yi de iyi kullanıyorum değişiyo bazen de cok kötü kullanuyorum sürekli değiştiriyom sizcce hangisini kullanmalıyım Ve crosshair silaha göre değişir mi ?
2- Ak 47 ve m4a1 i nasıl kullanmalıyım tam olarak ve hangi crosshair ile
3- yakınlarda 70 K Zp cekeceğim bundan önde 4 5 kere zp cekmeme ragmen süresiz silahım hiç cıkmadı sizce bu cekeceğim Zp yi hangi çekilislere harcamalıyım ?
4- en uygun mouse hassaslıgı kactı
Yardım ederseniz sevinirim
1- Sizce en etkili crosshair hangisidir ben A tipini iyii kullanıyom ama C yi de iyi kullanıyorum değişiyo bazen de cok kötü kullanuyorum sürekli değiştiriyom sizcce hangisini kullanmalıyım Ve crosshair silaha göre değişir mi ?
2- Ak 47 ve m4a1 i nasıl kullanmalıyım tam olarak ve hangi crosshair ile
3- yakınlarda 70 K Zp cekeceğim bundan önde 4 5 kere zp cekmeme ragmen süresiz silahım hiç cıkmadı sizce bu cekeceğim Zp yi hangi çekilislere harcamalıyım ?
4- en uygun mouse hassaslıgı kactı
Yardım ederseniz sevinirim

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 676
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 880
