Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Ben server açmak İstİyorum ama....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan garfield1998
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ben Server açmak istiyorum fakat kurmayı bilmiyorum.Diyelimki:
Bir bilişimden serveri aldım, Serveri al dediğim zaman ne yapmam gerek yani aldığımda onlar bize ne vercek?Birde npcleri, oyunun sitesini ,başlangıç ve bitiş levelini nasıl ayarlıyacağız?Kendimi ve arkadaşları nasıl gm yapacağım?Nacivat gibi hangi proglarmlar gerekli?Söylermisiniz....


Şimdiden Teşekkürler....
 
Hayır gm oldum.Biliyorum oun içinde ox ve benzeri şeyleri ama arkadaş kurmuştu onu beni gm yağmıştı.Şimdi ben kurmak istiyorum.Ben sadece pack ını falan nasıl ayarlıca ve hangi proglamlar gerekli onu bilmek..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst