HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar size Spam Bot yapımını anlatacağım. Basit bir şekilde anlatıyorum ki programlamaya yeni başlayan arkadaşlarda anlasınlar.
- Vb 6'ya giriyoruz ve Standart exe'yi seçiyoruz.
Form'a ekliyeceklerimiz :
- 1 Adet Timer (Mutlaka ekleyin)
- 1 Adet TextBox (Spam yapacağımız yazı için)
- 2 Adet CommandButton (Spam Bot için "Başlat" , "Durdur" butonları)
- 1 Adet Timer (Mutlaka ekleyin)
- 1 Adet TextBox (Spam yapacağımız yazı için)
- 2 Adet CommandButton (Spam Bot için "Başlat" , "Durdur" butonları)
Timer1 Kodları:
SendKeys Text1.Text
SendKeys "{enter}"
CommandButton1 Kodları : (SpamBotu Başlatma için olan Düğmeye)
Timer1.Enabled = True
CommandButton2 Kodları :(SpamBotu Durdurmak için olan Düğmeye)
Timer1.Enabled = False
Timer1 Ayarları :
1.) İnterval'a değer veriniz.Kaç saniyede bir yazmasını istiyosanız o kadar yazın.
- Mesela 1000 yazarsanız 1 saniyede bir yazar.
- Yada 100 yazarsanız 1 saniye içinde 10 defa yazar.
2.)Timer1'in Enabled'ini "True ise False yapın"
Daha Sonra exe olarak kaydediniz.Ve bir Not Defteri açarak kontrol edebilirsiniz.
ProJe halinde İndir :
//////////
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sendkeys kısmında hata verıyor![]()
Spam Bot'u proje halinde koydum bakabilirsin tasarım yapmadım sen yap onu da

Açıkçası Bir Çok Hilemi Ben bunla Yapıyorum Teşekkürler.Kesinlikle Çalısıyor.
Yorumun için teşekkür ederim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 80
- Kilitli
Altın Konu
#Orion2 55-120 Files DEV PAYLAŞIM
- Cevaplar
- 125
- Görüntüleme
- 16K
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K

