Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

VB6 - Spam Bot Yapımı - By ZyxeL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zyxel1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar size Spam Bot yapımını anlatacağım. Basit bir şekilde anlatıyorum ki programlamaya yeni başlayan arkadaşlarda anlasınlar.

- Vb 6'ya giriyoruz ve Standart exe'yi seçiyoruz.

Form'a ekliyeceklerimiz :
- 1 Adet Timer (Mutlaka ekleyin)
- 1 Adet TextBox (Spam yapacağımız yazı için)
- 2 Adet CommandButton (Spam Bot için "Başlat" , "Durdur" butonları)​

Timer1 Kodları:
SendKeys Text1.Text
SendKeys "{enter}"


CommandButton1 Kodları : (SpamBotu Başlatma için olan Düğmeye)​
Timer1.Enabled = True


CommandButton2 Kodları :(SpamBotu Durdurmak için olan Düğmeye)​
Timer1.Enabled = False

Timer1 Ayarları :
1.) İnterval'a değer veriniz.Kaç saniyede bir yazmasını istiyosanız o kadar yazın.

- Mesela 1000 yazarsanız 1 saniyede bir yazar.
- Yada 100 yazarsanız 1 saniye içinde 10 defa yazar.

2.)Timer1'in Enabled'ini "True ise False yapın"


Daha Sonra exe olarak kaydediniz.Ve bir Not Defteri açarak kontrol edebilirsiniz.

ProJe halinde İndir :​
//////////
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst