HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben server kurdum.Tamam hiç sorun falan yok ama site 5.x.x.x böle oolmasını sevmiyorum.Yani Sevmiyorum Derken Direk Bi Site Olsa Daha iyi Olur.Arkadaslar Bazı Arkadaslar bedava-sitem den Kuruyorlar Ama Millet Kayıt Olduğu Zaman İp Sorunu Oluor Yanı Oyuna Kayıt Olmus Olmuyor.Siz NE Demek İstediğimi Anladınız.Teamviewer ile xampp Panel üstüne Oyun Üstüne tr.gg li yada .com lu hiç farketmez site kurana serverde gm lik eğer becerebilen arkadaslar varsa
tayfun_1907_gfb@hotmail.com
ekleyin görüşelim iyi günler...
tayfun_1907_gfb@hotmail.com
ekleyin görüşelim iyi günler...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 263
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 258
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 32K
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 330
