HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Slm Arkadaşlar..! Bişi Sorcaktımda Benim Navicatta Sorunum Vardı Daha Çözen OLmadı Şimdide Filezillada Sorun War. Şimdi NPC yi Filezilladan Object'e Atıyorum Sonra viruale gelip cd /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest[Enterliyorum..!]
Sonrada sh make.sh Çekiyorum ondanda sonra cd /../root Ve Enter Sonrada Reboot Atıyorum Ve Bakıyorum Start Verip Yok NPC lerde Bişi Eskileri Duruyor Ama YEnileri Olmuyor Nedeni Ney Acaba
Bulan Cvp Yazsın 
Sonrada sh make.sh Çekiyorum ondanda sonra cd /../root Ve Enter Sonrada Reboot Atıyorum Ve Bakıyorum Start Verip Yok NPC lerde Bişi Eskileri Duruyor Ama YEnileri Olmuyor Nedeni Ney Acaba
Bulan Cvp Yazsın 
