mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yeni Tel aldım :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bRax
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 37
  • Görüntüleme Görüntüleme 903

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yeni Nokia-701 aldım çok güzel bir telefon harika özellikleri var mükemmel bir telefon ne desem çok mutluyum :) Artık havamdan geçilmez :p


Nokia-701 Özellikleri
Nokia 700 cep telefonu ile birlikte piyasaya çıkan Nokia 701, süper parlak 3.5” kapasitif dokunmatik ekran ve 1Ghz güçlü işlemci ile kullanıcıların beğenisine sunuluyor.
Ametist mor, siyah ve gümüş renk seçenekleri sunan Nokia 701, Nokia 700’e göre özellikleri yönünden biraz daha güçlü görünüyor. 8mp kamera çift LED flaş, 720p HD kalitesinde video çekimi, 8GB Depolama alanı, NFC özelliği, Symbian Belle Os işletim sistemi Nokia 701’in öne çıkan özellikleri arasında.
Nokia 701 Cep Telefonunun Dezavantajları
Ekran çok parlak ve düşük kontrastlı
Tarayıcı Flash desteği yok
Kamera otomatik odaklanma özelliğinden yoksun
3. parti yazılım durumu nispeten sınırlı
Ofis belge düzenleme yok ( Satın alınabilir)
HD Tv -Out çıkışı yok
Video oynatıcısı AC3/DTS desteğinden yoksun


Nokia 701 Resim:
3zg5t.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst