Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

web hostingler bizi kandryormu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dedektif2626
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 264

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhaba arkadaşlar ben yaza doğru metin2 sunucusu almayı düşünüyorum.Webhostingleri araştırırken bir forumda 50-100 tl ye hazır aldıgımız sunucuların kendine ait makinesinin olmadıgını bu makinenin 1 parçasını bize werip diger serverlarlada ortak kullanıldıgı yazıordu.hatta oyundan atma sebebinin bu makinanın her sw kastıgı için kaldıramadıgıdır yazıyordu.Büyük serverların sürekli kalmasının sebebi ayda 350 -400 tl civarında kiralanan kendi makinalarının olmasıymmıs. Bu konuda beni ispatlarla aydınlatabilcek we hangi hostingi almamı gerektigini söylermisiniz. Not:ben ilk server kiralayacagım hangi paketten baslamalıyım ?
 
sana şöle sölim büyük firmalar dışında hiç birinin makinesi yok ayrıyetten vps dedigin şey ana makinenin sanal sunucu olarak bölünmesidir.Parasını verirsin 350tl 24gb dedicated alırsın eger (2000 online yapcagına inanıyorsan) freebsdye metin2 kurulumu pack panel yapımından anlıyorsan www.sayfa.net önerimdir 4gb 80tl denemesi bedava
 
merhaba arkadaşlar ben yaza doğru metin2 sunucusu almayı düşünüyorum.Webhostingleri araştırırken bir forumda 50-100 tl ye hazır aldıgımız sunucuların kendine ait makinesinin olmadıgını bu makinenin 1 parçasını bize werip diger serverlarlada ortak kullanıldıgı yazıordu.hatta oyundan atma sebebinin bu makinanın her sw kastıgı için kaldıramadıgıdır yazıyordu.Büyük serverların sürekli kalmasının sebebi ayda 350 -400 tl civarında kiralanan kendi makinalarının olmasıymmıs. Bu konuda beni ispatlarla aydınlatabilcek we hangi hostingi almamı gerektigini söylermisiniz. Not:ben ilk server kiralayacagım hangi paketten baslamalıyım ?

Kimse Sana 16gb kiraladıgı makineye 1gb kurup ötekilerine kurmayıp vermez zaten:o
 
merhaba vps dediğimiz olay virtual private server yani cpu ve rami ortak kullanan sanallaştırılmış işletim sistemleri atıyorum ana makina 24 gb ram var

vps de 1 - 1 - 1 bölünerek 30 a bölünebilir ama 1 * 30 = 30 gb ram yapar yani 30 a bölünmesi için 30 gb ram olması lazım fakat firmalar fazla kazanmak uğruna kalitesiz server yapabiliryorlar 30 değil 40 bile bölenler var siz putyy den top yaptınızda ram 1 gb yazıyor fakat işin aslı öyle değil vps havuzdan çektiği için biri bir diğernin hakkını gasp edebiliyor

bu gibi sebeplerden ötürü size vps değil VDS öneririm vds de ana makinanın 24 gb rami varsa sadece 24 e bölünmesine izin verir daha fazlasına bölündüğünde sistemi bozabilir veya performans düşüklüğüne yada hiç çalışmamasına neden olabilir

burdaki konumuzu incelerseniz

http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...rscom-turk304ye-lokasyon-metin2-vds-30-a.html

size ilerde vds sağlamak isteriz

ayrıca msn adresimiz : zirveservers@msn.com
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst