HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Hamachi li PvP yi kurdum.. reg sayfasını felan yaptım.. Üye oldum...gm oldum...Hamachi ayarları... sysinstall ayarları... yani herşeyi yaptım ama hiç oyuna giremiyorum... Başkaları yazıyor; "Servere benden başkası giremiyor" diye bende oda yok
herzaman ; " Sunucuya Baglanirken Hata " Geliyor.... sorun neyden kaynaklanailir?...Bilen arkadaşlar lütfen cvp yazın lütfennn....
herzaman ; " Sunucuya Baglanirken Hata " Geliyor.... sorun neyden kaynaklanailir?...Bilen arkadaşlar lütfen cvp yazın lütfennn....Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 403
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 326
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 388
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Soru
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 2K
