HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
harbi sen kimden izin aldın ??DDD tebrikler kardeşim daha iyilerini bekliyoruz
Sorma murat benden fazla başkaları giriyo şamana,sözde şaman benim

İşte Bu ! Daha iyilerini bekliyorum ...
ISheyThaNI Farkı
Saol Tolgacm

Guzel damage diger arkadaslara tas cikartiyorsun...
Serverin vazgecilmez Ninjalarindan Biri Oldun...Tebrikler
Eyw kardesm saolsn
)harbi sen kimden izin aldın ??DDD tebrikler kardeşim daha iyilerini bekliyoruz
Tşkler Muratm

-,- Dewamı Gelsin Güzel DamaGe![]()
Tşkler Kardeşim

Tebrikler![]()
Tşkler

Sorma murat benden fazla başkaları giriyo şamana,sözde şaman benim![]()
Soner Smdı bısy Derdm
Neyse Tskler 
Cok güzel damageİnşallah , daha iyi damagelere ulaşırsınız . Başarılar
![]()
Tşkler
)diyecek laf yokdaha iyilerini görücez merak etmeyin.....
Eyw Memetm :m08:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 115
- Kilitli
- Cevaplar
- 74
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 16
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 82

