Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

GençLer sabırsızlanmayın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rodeon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 410
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sabırsızlanmayın aceleniz ne bi yeremi kaçıyor oyun Bakıyorumda hep ufaklıklar küfürlü konu açmışlar server kurmak ve idare etmek o kadar kolay değil ben çok GM lik yaptım kimse anlamıyor bizi server açmak basit değil göründüğü yerden kolay gözükebilir ama değil bi sabırsızlanmadan bekleyin reboot uzun sürebilir GM liği kolay sanan varsa 1 gün GM olarak kalsın bakalım o kadar küfür yedikten sonra ve 24 saat hiç dinlenmeden serverin sorunlarıyla uğraşınca anlar zorluğunu mmomt2 deki oyun takımı hem 1.ci serveri açmak için uğraşıyor hemde açık olan 2.ci serverdeki sorunlarla uğraşıyor 1.serverde hesaplar silinmesin diye uğraşıyorlar yoksa alırlar çekerler rebootu gider hesaplar olur biter bide 2 kuruş para verenler ağlıyo hemen sinir olduğum şey arkadaş ağlıyacaksan neden para veriyorsun ? bide para verenleri salak gibi görenler var ama bilmiyolar ki kimse item almazsa dünyanın en iyi PVP si bile olsa kapanır oyunun açık kalmasını istiyorsan bişiler almaya çalış

Metin2 TR de oynuyanlar vardır nasıl ayakta kalıyor o oyun adamlar EP alıyo dünya kadar para verip yabancı insanlar her yıl milyonlarca dolar kazanıyor üstelik emek harcamadan türklerin aldığı ne hiç bişey

bu PVP yi kuranlar şuan emek harcıyor çalışıyor durmadan paralarınız boşuna gideceğine emek harcayıp çalışanlara gitsin. nie kuruyolar bu oyunları hiç sordunuz mu kendinize bi kaç kendini bilmez para verip küfür etsin diyemi Karşınızdakilerde insan ve sizin iyi vakit geçirmeniz için çalışıyorlar küfür etmeye kimsenin hakkı yok HeLede Annelerine hiç bir suçu olmıyan Annelere küfür ediyo herkes . birbirinin annelerine küfür edince elinize bişey geçmez onlar siz büyüyün diye canını dişine takıp çalışıyor rahat büyüyün diye hayırlı bi evlat olun diye ama böyle küfür ettiğinizi görse kahrolurdu nasıl bir evlat yetiştirmişim diye HERKES BİRBİRİNE KARŞI SAYGILI OLURSA SORUN OLMAZ ANNELERİMİZ EN DEĞERLİ VE KIYMETLİ VARLIKLARIMIZDIR. bir oyun için küfür edilmeyi hakketmiyen en kıymetli varlıklar annelerimiz

kendinize gelin siz türk evladısınız sizin atalarınız annelerini sırtında taşıyordu sizse küfür ediyorsunuz hadi ßß:l04:
 
Tek bişey diyeceğim birileri siz yaşayın diye canlarını veriyo Şehitlerimiz siz birbirinizin annelerine küfür edin diye canlarını vermediler kimseye küfür etmeye hakınız yoktur.oyun oynamak için vardır küfür etmek için değil oyunda sorunlar olabilir normaldir hayatında başına kötü bişey gelmiyen insan yoktur iyi oyunlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst