HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bursaspor Kulübü İkinci Başkanı Haluk Özkıyıcı, kurumsallaşma adına yapılan çalışmaları ve kulübün mali durumu hakkında bilgi verdi.
Mayıs ayında TSE ve İSO 9001 belgelerine sahip olacaklarını ifade eden Özkıyıcı, "Bursaspor'u A'dan Z'ye yeniden yapılandırmak adına aldığımız belgeler olacak" dedi.
Bursaspor Kulübü'nün İkinci Başkanı Haluk Özkıyıcı, Doğan Haber Ajansı'na açıklamalarda bulundu. Kulübün kurumsallaşma adına attığı adımlardan, maddi gelişmelere kadar birçok soruyu cevaplandıran Özkıyıcı hedefler ile ilgili de bilgi verdi.
Bursaspor Kulübü'nün Türkiye liglerinde belkide standart belgeleri olan tek takım olacağını belirten Özkıyıcı, "Bursaspor kulübü, Türkiye liglerinde belkide TSE ve İSO 9001 belgeleri olan tek takım olacaktır. Bu yöndeki çalışmalarımız sürüyor. Büyük olasılıkla Mayıs ayının ortalarına doğru bu belgelere sahip olacağız. Kurumsallaşma adına 9 aydır çalışma yapıyorduk. Manchester'i inceledik, Avrupa takımlarını inceledik. Bunlar, Bursaspor'u A'dan Z'ye yeniden yapılandırmak adına aldığımız belgeler olacak" dedi.
BURSASPOR'UN GEÇMİŞ YILLARA AİT BORCU YOKTUR
Bursaspor'un geçmiş dönemler için futbolcularına borcu olmadığını belirten Özkıyıcı, "Şunu gururla söylüyorum; Bursaspor'un bugün itibariyle geçmiş yıllara ait futbolculara tek kuruş borcu yoktur. Bunda Büyükşehir Belediye Başkanımız Recep Altepe'nin katkısı çok büyüktür. Borç sadece önümüzdeki maçlardan ve sözleşmelerden olabilir. Borcumuzun büyük bölümü 2017 sonuna kadar yapılandırılmış vergi borcudur. Onda da sıkıntı yoktur. Ancak Bursaspor'un tabi ki borcu olacaktır. Kulübü ticari bir müessese gibi görürsek masraf olması doğaldır" diye konuştu.
MANİSASPOR MAÇINDA EN İYİ HASILAT ELDE EDİLDİ
Federasyon'dan gelen paraların şu an için yetmediğini ifade eden Haluk Özkıyıcı, "Federasyon'dan çok büyük paraların geldiği söyleniyor. Onlarla primleri ödüyoruz ama yine de yetmiyor. Manisaspor maçında 180 milyar ile Bursaspor, tarihinin en iyi maç hasılatını elde etti. Bunun daha da yukarı çıkması lazım. Örneğin, Denizli maçı için bir günde 9 bin bilet satıldı. Stat kapasitesi belli,koltuk sayısı belli, bilet sayısı belli. Maalesef çok kişi bilet bulamıyor. Bursa'nın en büyük sıkıntısı küçük stadı" dedi.
GİDERLERİNİ KİMSE BİLMİYOR
Yeşil beyazlı kulübün giderlerini kimsenin bilmediğini söyleyen Özkıyıcı, "Bursaspor'un gelirlerini herkes konuşuyor da, giderlerini kimse bilmiyor. Kulübün, A takım ve hocalar haricinde 1 trilyon lira aylık ödemesi var. Geçmişten gelen vergi borcu, güncel vergi, SSK personel maaşları, elektrik su parası, saha bakımı, mazotu, benzini bunun gibi birçok ödeme kalemi var. Her şeye karşın Bursaspor'da gerçekten maddi olarak büyük gelişmeler var. Bu yönetim, bunu başardı" yorumunu yaptı.
LİSANS ÇIKARTACAK PARA YOKTU
Bursaspor'un uzun yıllar kampanyalar ve yardımlarla ayakta kalmaya çalıştığını belirten Özkıyıcı, "Bursaspor uzun yıllar, hep birilerinden birşeyler beklemiş. Çeşitli kampanyalar ve yardımlarla ayakta kalmaya çalışmış. Ancak bunlarla Bursaspor'un bir yere gidemediğini gördük. Ekonomik anlamda büyük sıkıntı yaşadık ve ligden düştük. Sonraki yıllarda Büyükşehir Belediye başkanımız rahmetli Hikmet Şahin'in gayretleriyle hayata döndük. Öyle an gelmişti ki, kasada futbolcuların lisansını çıkartacak kadar dahi para yoktu" dedi.
ZİNCİRİN HALKALARI SAĞLAM
Takımın başarısında herkesin payı olduğunu vurgulayan Özkıyıcı şöyle devam etti:
"Sezon başında hedefimiz ilk 5 idi. Ama gidişatı görüyorsunuz. İnşallah sezonu en iyi yerde tamamlarız. Bunda, yediden yetmişe herkesin payı var. Herkes geceli gündüzlü çalışılıyor. Bursaspor'da teknik ve idari konuda zincirin halkaları çok sağlam oluştu. Bugün birçok kişi sezon sonunu konuşuyor. Biz ise önümüzdeki senenin hesabını yapmaya başladık. Bu yıl bir başarı elde edilecek bu kesin ama sıralamadaki yerimiz ne olur o sezon sonunda belli olacak."
Mayıs ayında TSE ve İSO 9001 belgelerine sahip olacaklarını ifade eden Özkıyıcı, "Bursaspor'u A'dan Z'ye yeniden yapılandırmak adına aldığımız belgeler olacak" dedi.
Bursaspor Kulübü'nün İkinci Başkanı Haluk Özkıyıcı, Doğan Haber Ajansı'na açıklamalarda bulundu. Kulübün kurumsallaşma adına attığı adımlardan, maddi gelişmelere kadar birçok soruyu cevaplandıran Özkıyıcı hedefler ile ilgili de bilgi verdi.
Bursaspor Kulübü'nün Türkiye liglerinde belkide standart belgeleri olan tek takım olacağını belirten Özkıyıcı, "Bursaspor kulübü, Türkiye liglerinde belkide TSE ve İSO 9001 belgeleri olan tek takım olacaktır. Bu yöndeki çalışmalarımız sürüyor. Büyük olasılıkla Mayıs ayının ortalarına doğru bu belgelere sahip olacağız. Kurumsallaşma adına 9 aydır çalışma yapıyorduk. Manchester'i inceledik, Avrupa takımlarını inceledik. Bunlar, Bursaspor'u A'dan Z'ye yeniden yapılandırmak adına aldığımız belgeler olacak" dedi.
BURSASPOR'UN GEÇMİŞ YILLARA AİT BORCU YOKTUR
Bursaspor'un geçmiş dönemler için futbolcularına borcu olmadığını belirten Özkıyıcı, "Şunu gururla söylüyorum; Bursaspor'un bugün itibariyle geçmiş yıllara ait futbolculara tek kuruş borcu yoktur. Bunda Büyükşehir Belediye Başkanımız Recep Altepe'nin katkısı çok büyüktür. Borç sadece önümüzdeki maçlardan ve sözleşmelerden olabilir. Borcumuzun büyük bölümü 2017 sonuna kadar yapılandırılmış vergi borcudur. Onda da sıkıntı yoktur. Ancak Bursaspor'un tabi ki borcu olacaktır. Kulübü ticari bir müessese gibi görürsek masraf olması doğaldır" diye konuştu.
MANİSASPOR MAÇINDA EN İYİ HASILAT ELDE EDİLDİ
Federasyon'dan gelen paraların şu an için yetmediğini ifade eden Haluk Özkıyıcı, "Federasyon'dan çok büyük paraların geldiği söyleniyor. Onlarla primleri ödüyoruz ama yine de yetmiyor. Manisaspor maçında 180 milyar ile Bursaspor, tarihinin en iyi maç hasılatını elde etti. Bunun daha da yukarı çıkması lazım. Örneğin, Denizli maçı için bir günde 9 bin bilet satıldı. Stat kapasitesi belli,koltuk sayısı belli, bilet sayısı belli. Maalesef çok kişi bilet bulamıyor. Bursa'nın en büyük sıkıntısı küçük stadı" dedi.
GİDERLERİNİ KİMSE BİLMİYOR
Yeşil beyazlı kulübün giderlerini kimsenin bilmediğini söyleyen Özkıyıcı, "Bursaspor'un gelirlerini herkes konuşuyor da, giderlerini kimse bilmiyor. Kulübün, A takım ve hocalar haricinde 1 trilyon lira aylık ödemesi var. Geçmişten gelen vergi borcu, güncel vergi, SSK personel maaşları, elektrik su parası, saha bakımı, mazotu, benzini bunun gibi birçok ödeme kalemi var. Her şeye karşın Bursaspor'da gerçekten maddi olarak büyük gelişmeler var. Bu yönetim, bunu başardı" yorumunu yaptı.
LİSANS ÇIKARTACAK PARA YOKTU
Bursaspor'un uzun yıllar kampanyalar ve yardımlarla ayakta kalmaya çalıştığını belirten Özkıyıcı, "Bursaspor uzun yıllar, hep birilerinden birşeyler beklemiş. Çeşitli kampanyalar ve yardımlarla ayakta kalmaya çalışmış. Ancak bunlarla Bursaspor'un bir yere gidemediğini gördük. Ekonomik anlamda büyük sıkıntı yaşadık ve ligden düştük. Sonraki yıllarda Büyükşehir Belediye başkanımız rahmetli Hikmet Şahin'in gayretleriyle hayata döndük. Öyle an gelmişti ki, kasada futbolcuların lisansını çıkartacak kadar dahi para yoktu" dedi.
ZİNCİRİN HALKALARI SAĞLAM
Takımın başarısında herkesin payı olduğunu vurgulayan Özkıyıcı şöyle devam etti:
"Sezon başında hedefimiz ilk 5 idi. Ama gidişatı görüyorsunuz. İnşallah sezonu en iyi yerde tamamlarız. Bunda, yediden yetmişe herkesin payı var. Herkes geceli gündüzlü çalışılıyor. Bursaspor'da teknik ve idari konuda zincirin halkaları çok sağlam oluştu. Bugün birçok kişi sezon sonunu konuşuyor. Biz ise önümüzdeki senenin hesabını yapmaya başladık. Bu yıl bir başarı elde edilecek bu kesin ama sıralamadaki yerimiz ne olur o sezon sonunda belli olacak."
