HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle merhaba arkadaşlar;
Benim adım Fatih 14 yaşındayım şu 2 haftadır web tabanlı oyun kurmayı planlıyorum yani kesinlikle programlama lazım ama ne öğreniceğimi bilmiyorum neleri öğrenem gerektiğini ve nasıl yapıcağımı aklımda plan var para bulunur elbet ama nasıl olucak bana fikir verir misiniz?
Neyi öğrenmeliyim neleri çok iyi bilmeliyim ve nasıl öğrenmeliyim bunları yazarsanız sevinirim.
birde varsa kodlamada iyi birisi bana yardım edebilirmi?
yani tarayıcı tabanlı bir oyun olucak.
Benim adım Fatih 14 yaşındayım şu 2 haftadır web tabanlı oyun kurmayı planlıyorum yani kesinlikle programlama lazım ama ne öğreniceğimi bilmiyorum neleri öğrenem gerektiğini ve nasıl yapıcağımı aklımda plan var para bulunur elbet ama nasıl olucak bana fikir verir misiniz?
Neyi öğrenmeliyim neleri çok iyi bilmeliyim ve nasıl öğrenmeliyim bunları yazarsanız sevinirim.
birde varsa kodlamada iyi birisi bana yardım edebilirmi?
yani tarayıcı tabanlı bir oyun olucak.
İlk İşin Gidip D&R Yani Kitapçıya Gitmek.Burdan Eğer Nasıl Bir Oyun Yapmayı İstiyorsan Ona Göre Öğreniceksin Mesela Facebook Oyunlarındaki Gibi Java Oyun Yapmak istiyorun o zaman Javanın kitabını alıcaksın 15tl'dir fiyatı.
Orda Bütün Kodların Ne Anlama Geldiğini Ne gibi yerlerde Kullanılıcağını Yazılı Ve uygulamalı halinde öğretiyorlar.Bu Kitapda Eminim Bütün Herşeyi Anlıcaksın.
Takıldığın Bişey Varsa Mejaz At
Orda Bütün Kodların Ne Anlama Geldiğini Ne gibi yerlerde Kullanılıcağını Yazılı Ve uygulamalı halinde öğretiyorlar.Bu Kitapda Eminim Bütün Herşeyi Anlıcaksın.
Takıldığın Bişey Varsa Mejaz At
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 440
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 646
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 285
