mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Hamachi - 250 Level Sorunu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ernac
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar.
Hamachi Server kurdum ancak level sınırını bir türlü yükseltemedim.
Siteden yeni bir server dosyası indirdim denedim olmadı.
game dosyası indirip Fillezillada yerine attım yine olmadı. Formu aradım bir çok game dosyası var oma çoğu sorun yarattı. Hamachi server için nasıl yapıldığını çözemedim bir türlü. 99 levelde kaldı yukarı çıkmıyor

Amacım 1 lvl başlayacak, 250 ye kadar destekleyecek.

Belki ben yanlış bişeyler yapıyorumdur. Hamachi server için detaylı anlatım varmı; video veya resimli anlatım, yada sağlam game dosyası linklerini verebilirseniz sevinirim.
Herkese iyi formlar...
 
DIKKAT63, cevabın için sağol kardeşim. Ancak yazının başında onuda denediğimi söyledim. Eğer Hamachi server uyumlu game dosyası linki varsa bildiğiniz çok sevinirim. En azından denerim.

İşi biraz büyütüp hazır server dosyası indirdim bugün. Ancak server sorun veriyor;
http://www.turkmmo.com/metin2-priva...320-titanmt2-server-files-2012-sf-her-63.html
bu adresten indirdim denemek için . Ancak hiç bir dosyasıyla daha oynamadığım halde "Connection refused" hatası alıyorum. Yani server bağlantısı yapamıyorum.
Yazdım ama ordanda bi cevap yok henüz.

Yinede ilginize teşekkür ederim..
Herkese iyi formlar...
 
Aslında Game Dosyasına Gerek Bile Yok :D Filezilladan Şu Konumlardaki ;

- /usr/game/channel1
- /usr/game/channel2
- /usr/game/channel3
- /usr/game/channel4
- /usr/game/game99


Hamachi Olduğundan Eğer Bu Konumları Bulamazsan Biraz Dolaş Oraları Kesinlikle ''Channel1'' in Falan Olduğu Konumu Bulabilirsin.

''CONFİG'' Dosyalarını Masaüstüne Çıkar. Notepad++ İle Aç Ve İçinceki :

'' MAX LEVEL : xxx ''

Yazan Yeri Kendine Göre Editle. Unutma Bütün Konumlardaki CONFİG Dosyalarını Editlemelisin. Yani Game Dosyasına Falan Hiç Gerek Yok...
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst