HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar
Oyuna yeni modeller eklemeye çalışan arkadaşlarımız var forumda.
♣Öncelikle 3DS MAX 2007 programını indiriyoruz.İnternette bulabilirsiniz fakat demodur.Crack isterseniz özelden yazmanız yeter.
♣Sonra aşağıdaki gr2 plugin dosyamızı indiriyoruz.Bu çok önemli .max uzantısını gr2 ye çevirir.
NOT: Bilmeniz gereken bişey var.Bu plugin sadece export işlemi yapar.Yani sadece .max uzantısını gr2 ye çevirir.
♣gr2 uzantısını 3ds max direkt olarak açmaz.Bunun için öncelikle .ms uzantısana çevrilir.Bunun içinde aşağıdakini indiriyoruz
Sadece bi teşekkür yeterlidir
Konuyu üstte tutunki herkez yararlansın.
Alıntıdır.
Oyuna yeni modeller eklemeye çalışan arkadaşlarımız var forumda.
♣Öncelikle 3DS MAX 2007 programını indiriyoruz.İnternette bulabilirsiniz fakat demodur.Crack isterseniz özelden yazmanız yeter.
♣Sonra aşağıdaki gr2 plugin dosyamızı indiriyoruz.Bu çok önemli .max uzantısını gr2 ye çevirir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
NOT: Bilmeniz gereken bişey var.Bu plugin sadece export işlemi yapar.Yani sadece .max uzantısını gr2 ye çevirir.
♣gr2 uzantısını 3ds max direkt olarak açmaz.Bunun için öncelikle .ms uzantısana çevrilir.Bunun içinde aşağıdakini indiriyoruz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Sadece bi teşekkür yeterlidir
Konuyu üstte tutunki herkez yararlansın.Alıntıdır.
3ds max 2010 .ms dosya okumazki zaten
. 3Ds Max 7 indir okuması lazım. En azından benim aklımda böyle kalmış 
. 3Ds Max 7 indir okuması lazım. En azından benim aklımda böyle kalmış 
Kardeşim ben Autodesk 3ds max 2010 kullanıyorum .ms uzantısı açılmıyor ?
2010 içinde pluginler var çalışma yapabiliyorsun fakat oyunda görünmüyor.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 58
- Görüntüleme
- 12K
- Kilitli
- Cevaplar
- 96
- Görüntüleme
- 13K
