berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Gr2 Import/Export [Oyuna Yeni Model Ekleme]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 69lubaba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar


Oyuna yeni modeller eklemeye çalışan arkadaşlarımız var forumda.

♣Öncelikle 3DS MAX 2007 programını indiriyoruz.İnternette bulabilirsiniz fakat demodur.Crack isterseniz özelden yazmanız yeter.

♣Sonra aşağıdaki gr2 plugin dosyamızı indiriyoruz.Bu çok önemli .max uzantısını gr2 ye çevirir.



NOT: Bilmeniz gereken bişey var.Bu plugin sadece export işlemi yapar.Yani sadece .max uzantısını gr2 ye çevirir.

♣gr2 uzantısını 3ds max direkt olarak açmaz.Bunun için öncelikle .ms uzantısana çevrilir.Bunun içinde aşağıdakini indiriyoruz



Sadece bi teşekkür yeterlidir :) Konuyu üstte tutunki herkez yararlansın.
Alıntıdır.
 
3ds max 2010 .ms dosya okumazki zaten :D. 3Ds Max 7 indir okuması lazım. En azından benim aklımda böyle kalmış :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst