HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar ilk başta herkese iyi günler dilerim..
Konuya gelelim . Benim bilgisayarım XP ( oyun için XP idealdir.) ve Microsoft Visual c++ 2010 x86 yı indirmeye çalışıyorum ve bir hata alıyorum isterseniz resminide atabilirim sonra XP olduğundan dolayımı inmiyor hata raporu alıyorum yoksa bilgisayar çökmüşmü -.- . Yorumlarınızı bekliyorum herkese teşekkürler. Birde nasıl indirebilirim yardımcı olursanız Sağolun
:ka19:
Konuya gelelim . Benim bilgisayarım XP ( oyun için XP idealdir.) ve Microsoft Visual c++ 2010 x86 yı indirmeye çalışıyorum ve bir hata alıyorum isterseniz resminide atabilirim sonra XP olduğundan dolayımı inmiyor hata raporu alıyorum yoksa bilgisayar çökmüşmü -.- . Yorumlarınızı bekliyorum herkese teşekkürler. Birde nasıl indirebilirim yardımcı olursanız Sağolun
:ka19:Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 810
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 400
