Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Virtual PC Hata/Girin İçeri Kardesler/!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan megaem12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evt Arkadaslar Hamachi Pvp Sever Kurmaya Calısıyorum ama Nedense Hard Diski Memory Networking Yapıyorum ama Ok' a Bastıgımda Nedense Su hata gelıyor... [The file "Mt2" contains an invalid character or does not exist.Please enter a valid file name for the virtual hard disk.] Bana Bu yazı Gelıyor Nasıl Yapıcam Arkadaslar Bilen Varsa...Hamachi Ağımdan Ulasa Bılır..Hamachi Id:Kurun1 Şifre:123:ka19:
 
Evt Arkadaslar Hamachi Pvp Sever Kurmaya Calısıyorum ama Nedense Hard Diski Memory Networking Yapıyorum ama Ok' a Bastıgımda Nedense Su hata gelıyor... [The file "Mt2" contains an invalid character or does not exist.Please enter a valid file name for the virtual hard disk.] Bana Bu yazı Gelıyor Nasıl Yapıcam Arkadaslar Bilen Varsa...Hamachi Ağımdan Ulasa Bılır..Hamachi Id:Kurun1 Şifre:123:ka19:


Arkadaşım Videosu Varsa İyice İzle klösör çıkartıcaksın c ye çıkıcak o 750mblik dosya iyice İzle Videosu VaRsa Hmn Virtuala geçmicen...
 
galiba mt2 yapınca dosyanın adını vmc uzantılı dosyayı not defterinde açıp içindeki çince yazıları mt2 olarak değiştirmedin ondan yapıyo olabilir videoları dikkatli izleyip aynısını yapın
 
galiba mt2 yapınca dosyanın adını vmc uzantılı dosyayı not defterinde açıp içindeki çince yazıları mt2 olarak değiştirmedin ondan yapıyo olabilir videoları dikkatli izleyip aynısını yapın

Videolarda Var o not Defteri Önemli Nereye Çıkarttığın Ve dosyaların isimleri onları iyice İzlemen LaSım
 
Bn Hepsini Yaptım Sadece Şifre Yazamıorum login:root yazıorm ama şifre kısmında takılıyo klavyede hiç bi tuş işlemio ndn ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst