HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
20 gün araştırma yapacagım.15 Mart gibi açmayı düsünüyorum sv mi...
Teknik Özellikler
- 4GB RAM
- Limitsiz trafik
- Ücretsiz Forum Kurulumu
Oyun Özellikleri (Server Files)
- Ch kapanması,oyundan atma,lag vb sorunlar yok
- Ek hicbir npc olmayacak silahcı,zırhcı,market dısında
- Dönüsümler %100 tr tipi 80 silahları,ve zırhları
- Parlamaları tr tipi olacak (mavi celikte baloncuklar cıkacak )
- 80 silahlarına + basıldıkca saldırı değerleri ve lwlleri yükselecek (+9 80 silahlarının özellikleri %12 yarı %12 seytan olacak)
- Catacomb 7 kat sorunsuz aktif olacak
- Oyunda hicbir bug olmayacak
- Max lwl 99 olacak
- Hersey Tr gibi olacak dönüsüm itemleri,maplar (ek map olmayacak),itemler (ek dönüsüm taraftar zırhıymıs cartmıs curtmus olmayacak)
Bunları sağlayacak sirketler konunun altına yazsınlar.Kesinlikle ve kesinlikle bayii olmasın. + Sikayet bölümünde kanıtlı bir şikayeti olanlar yazmasınlar.
Onun dısında bunları sağlayabilecekler ort. ücreti ile birlikte yazsınlar
Teknik Özellikler
- 4GB RAM
- Limitsiz trafik
- Ücretsiz Forum Kurulumu
Oyun Özellikleri (Server Files)
- Ch kapanması,oyundan atma,lag vb sorunlar yok
- Ek hicbir npc olmayacak silahcı,zırhcı,market dısında
- Dönüsümler %100 tr tipi 80 silahları,ve zırhları
- Parlamaları tr tipi olacak (mavi celikte baloncuklar cıkacak )
- 80 silahlarına + basıldıkca saldırı değerleri ve lwlleri yükselecek (+9 80 silahlarının özellikleri %12 yarı %12 seytan olacak)
- Catacomb 7 kat sorunsuz aktif olacak
- Oyunda hicbir bug olmayacak
- Max lwl 99 olacak
- Hersey Tr gibi olacak dönüsüm itemleri,maplar (ek map olmayacak),itemler (ek dönüsüm taraftar zırhıymıs cartmıs curtmus olmayacak)
Bunları sağlayacak sirketler konunun altına yazsınlar.Kesinlikle ve kesinlikle bayii olmasın. + Sikayet bölümünde kanıtlı bir şikayeti olanlar yazmasınlar.
Onun dısında bunları sağlayabilecekler ort. ücreti ile birlikte yazsınlar
27 liradan başlıyan fiyatlar vardir sabit konumuzda
ama bunlar ek ücrete tabi tutulur size 1gb 40 liradan saglayabilirim bu şekilde bir sunucuyu
ama bunlar ek ücrete tabi tutulur size 1gb 40 liradan saglayabilirim bu şekilde bir sunucuyu
Ek ücrete tabi tutulacagını biliyorum
Kaliteli olmasını istiyorsan ödeyeceksin tabi ki 4gb almayı düsünüyorum. Ort bi fiyat söylerseniz daha iyi olur
Kaliteli olmasını istiyorsan ödeyeceksin tabi ki 4gb almayı düsünüyorum. Ort bi fiyat söylerseniz daha iyi olurŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 241
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Kilitli
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 1K
