HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
parayla bot almak istiyorum.
Bildiğiniz site varmı ?
K-bot falan ödeme şekilleri nasıl? Kredi kartımı ?
Bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.teşekkür ederim.
Bildiğiniz site varmı ?
K-bot falan ödeme şekilleri nasıl? Kredi kartımı ?
Bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.teşekkür ederim.
K bot Ve ibot diye 2 tane bot var kardeşim.
K botun güvenilirliği sıkıntılı ama İ botla banlama şansın yok.
Sonra ikisinide kredi kartıyla alabilirsin.
K bot u postahaneden normal bir satıcıya para göndererek de satabilirsin ama bu hiç güvenilir olmaz adam seni dolandırabilir.
Ve son olarak Kbot sınırsız yaklasık 35-40 lira İ bot ise aylık 50 lira felan sanırım.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
K botun güvenilirliği sıkıntılı ama İ botla banlama şansın yok.
Sonra ikisinide kredi kartıyla alabilirsin.
K bot u postahaneden normal bir satıcıya para göndererek de satabilirsin ama bu hiç güvenilir olmaz adam seni dolandırabilir.
Ve son olarak Kbot sınırsız yaklasık 35-40 lira İ bot ise aylık 50 lira felan sanırım.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 27
- Görüntüleme
- 883
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 535
- Soru
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 384
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
