HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hatayı YouTube'den izlemek için
Arkadaşlar hata şu:
Point Blank açılırken ilk başta iki çizgi de "0" olduğu için Injector'u açınca Injector yanıt vermiyor. Ama yan bilgisayarda normal bir şekilde Point Blank da açılıyor Injector da.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
tıklayın. Veya indirmek için
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
tıklayın.Arkadaşlar hata şu:
Point Blank açılırken ilk başta iki çizgi de "0" olduğu için Injector'u açınca Injector yanıt vermiyor. Ama yan bilgisayarda normal bir şekilde Point Blank da açılıyor Injector da.
Ben sana PerX Öneririm İstersen Linkini Verebilirim özelden
Kardeş, PerX bana ne gibi bi fayda sağlar?
Bendeki WH hiç atmıyor normalde kendi injectoruyle açınca. Başka kullanınca atıyor. :S Uff.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 90
