HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kardeş sen crossfire sitesine girerken google'a crossfire yazmışsan sadece Na oynuyosundur bu amerikada oynanan oyunu fkt google'a crossfire eu yazmışsan bu avrupada oynanan oyunu yani türklerin normalde avrupada oynaması gerek.Bu oyunun farklı farklı dillerde farklı farklı oyunları var.Benim sana tercihim Eu oyna çünkü lag'in düşük olur.Lag ne demek dersen oyunun oynama hızıdır mesela silah değiştirirken tuşa bastıktan 10 sny fln değişiyosa lagli oynuyosundur bastığın gibi değişiyiosa lagin az oynuyosundur.
NeaL48 Farkı ile...
NeaL48 Farkı ile...
loader exeyı yonetıcı olarak calıstırıyorum fakat programı kapat uyarısı gelıyor
ya bı cvp verın arkadas
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 763
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 864
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 851
