HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler S4 te RT laq sorunum var biriniz yardım edebilirmi alttan veya aşadan cogu kişide bu sorun var S4 sildim C ye yukledim ama hala var başka ne yapmalıyım Yardım Edermisiniz
Teşekkurler...!!!
Teşekkurler...!!!
Kardeşim S4League'de Grafik Ayarlarını Düşürürsen Lagsız Oynayabilirsin!
Eğer Grafik Düşürmeyi Bilmiyorsan.
Şu Konuya Ziyaret Et
Sorunun Gene Düzelmediyse Bana Ulaş
Eğer Grafik Düşürmeyi Bilmiyorsan.
Şu Konuya Ziyaret Et
Sorunun Gene Düzelmediyse Bana Ulaş
Arkadaşıö grafik ayarlarını düzeltme sadece oyunun kasmasını engeller ... İnternetin konusunda bir sorun olabilir veya virüs olma ihtimalide war . virüs taraması yapıp nete reset atmayı dene ve çok kişili kamplardan uzak dur ...Kardeşim S4League'de Grafik Ayarlarını Düşürürsen Lagsız Oynayabilirsin!
Eğer Grafik Düşürmeyi Bilmiyorsan.
Şu Konuya Ziyaret Et
Sorunun Gene Düzelmediyse Bana Ulaş
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 123
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 57
