xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Konya'da Beşiktaş çoşkusu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Riev09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 107

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konya'da Beşiktaş çoşkusu

Galatasaray'ı nefesleri kesen bir mücadelenin ardından mağlup eden Beşiktaş Milangaz karşılaşma sonrası büyük çoşku yaşadı.

Galatasaray'ı nefesleri kesen bir mücadelenin ardından mağlup eden Beşiktaş Milangaz karşılaşma sonrası büyük çoşku yaşadı. maçın ardından orta alanda toplanan Beşiktaşlı taraftarlar sevinçlerini kendilerine büyük destek veren taraftarlarla birlikte kutladılar...
Koç Ergin Ataman da oyuncuların sevincine ortak oldu...

Basketboldan sorumlu yönetici Şeref Yalçın ise sevinç gözyaşlarına engel olamadı. Beşiktaş'ın her türlü engellemelere rağmen finale yükseldiğini belirten Şeref yalçın, "Kupa bi zim olacak. Cumartesi günü taraftarlarımızın desteğiyle kupayı müzemize götüreceğiz" dedi.


Soyunma odasında büyük çoşku yaşandı.
Karşılaşmayı uğur olsun diye saha kenarında izleyen beşiktaş kongre üyesi Hasan Bozkurter oyunculara hitaben, "Can Akın yok, Mehmet Yağmur yok, o yok bu yok. Yine de kazandık. ne kupaymış kardeşim 40 yıl sonra geliyor işte" dedi. Bozkurter'in konuşması büyük alkış aldı.
Bu Haberi Beğendiyeseniz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst