HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar kbot bi ara bedavaydı en son botu o zaman kullanmama rağmen bugün 2. uyarıyı aldım yaklaşık epey bi zaman dan bu yana bot kullanmama ma rağmen 2.kez banlandım.Bu nasıl bişeydir yhu üstelik o süre zarfında epey yaratık kestim kapı yaptım ama yinede ban aldım..
Şimdii gelde sinirlennme yhuu
Şimdii gelde sinirlennme yhuu

benden kesilenler bunlar
Bot kullanırken yakalandın. Bu değerler senden kesildi:
Ayrıca: Önümüzdeki 30 gün içerisinde kargo kutularını ve avantaj kutularını sadece 60 saniyelik aralıklarla toplayabilirsin.
Hesabın 2012-02-21 13:14:57 tarihine kadar kapalı kalacak.
Bot kullanırken yakalandın. Bu değerler senden kesildi:
- % 50 Tecrübe Puanı
- % 50 Şeref değeri
- % 50 Credits
- % 100 İkramiye Euro tutarı
- % 100 Galaksi kapısı enerjisi
Ayrıca: Önümüzdeki 30 gün içerisinde kargo kutularını ve avantaj kutularını sadece 60 saniyelik aralıklarla toplayabilirsin.
Hesabın 2012-02-21 13:14:57 tarihine kadar kapalı kalacak.
Kbot hiç uyarı almazsan güvenilir genede tam güvenilir değil ama yarım güvenilir denebilir. En iyisi ve güveniliri Ibottur Daha once ban yememıs biri Ibot tan imkansız ban yemez
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 676

