HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BEN VE ARKADAŞLARIM OYUN KURUCAZ .AMA Bİ KAÇ SORUN VAR.
OYUNDAKİ KARAKTER FALAN YAPABİLCEK BİRİSİ LAZIM BİZE. ! MESELA . ZOMBİLER KARAKTERLER SAVAŞÇI NİNJA GİBİ ŞEYLER .!
Lütfen Acil Cwp Yazın konuya çok acill .!
Yapana = Aylık 100 TL Verilcek acill Yorum a
OYUNDAKİ KARAKTER FALAN YAPABİLCEK BİRİSİ LAZIM BİZE. ! MESELA . ZOMBİLER KARAKTERLER SAVAŞÇI NİNJA GİBİ ŞEYLER .!
Lütfen Acil Cwp Yazın konuya çok acill .!
Yapana = Aylık 100 TL Verilcek acill Yorum a
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Burdaki yorum yazan çoğu kişi senin hayallerini yıkmaktan başka birşey yapmamış kardeşim şimdi bak doğru söylüyorlar 2-3 kişilik iş değil adammı bulamıyacağız burada olduğuna göre bulabiliriz neyse öncelikle c++/c uzman derecede bilmen lazım şimdi ben pek uğraşmadım bu işlerle ben anlamam sonra modelleme bilmen lazım 3DS Max öğren bence yani senin aradığın burda modelleme yapcak adam bunu istiosan c++ öğrenmişsin sadece model eksik gibi konuştun eğer öyleyse 3ds max ders videoları izle öğren derimeğer bilmiyorsan bi yerden başlamak lazım c kitapları al tabi ingilizcede önemli ingilizce kitaplar daha fazla biraz uzun oldu ama işe yaradıysa ne mutlu bana
bütün online oyunların neredeyse %80'ni kore tabanlı avrupa oyunları koreden alıp yayınlıyor türkiye bile koreden alıyor sen şimdi hangi imkanların ve bilginle ne tür bir oyun kurabileceksinki
Dalında uzman ekipler dedigim ekip yaklaşık 100 150 kişiden oluşuyor bir oyunu yapmak için neredeyse 6 7 sene çalışıyor sen kalkmış ben ve arkadaşlarım diyorsun xD
Bu fikir nerden geldi aklına hayal gücüne hayran kaldım xD
Ayrıca burası oyun tanıtma bölümü konuyu yanlış yere açmışşsın.
Dalında uzman ekipler dedigim ekip yaklaşık 100 150 kişiden oluşuyor bir oyunu yapmak için neredeyse 6 7 sene çalışıyor sen kalkmış ben ve arkadaşlarım diyorsun xD
Bu fikir nerden geldi aklına hayal gücüne hayran kaldım xD
Ayrıca burası oyun tanıtma bölümü konuyu yanlış yere açmışşsın.
Hayal gücün geniş lakin bir oyun yapmak için kurallar şunlardır .
1)Şirket
2)Para
3)Arkadaşlarla Olacak İş Değil en az 100 Kişiden oluşan ekip lazım
4)Ortak karar
5)Uzmanlar
6)Programa dilleri iyi bilen bir ekip .
Daha var ama şuanlık aklıma gelenler bunlar .
Bunlar olmadan online oyun yapmak zor sen kalkmış arkadaşlarım diyorsun saçma geldi . >
1)Şirket
2)Para
3)Arkadaşlarla Olacak İş Değil en az 100 Kişiden oluşan ekip lazım
4)Ortak karar
5)Uzmanlar
6)Programa dilleri iyi bilen bir ekip .
Daha var ama şuanlık aklıma gelenler bunlar .
Bunlar olmadan online oyun yapmak zor sen kalkmış arkadaşlarım diyorsun saçma geldi . >
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 486
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 490

eğer bilmiyorsan bi yerden başlamak lazım c kitapları al tabi ingilizcede önemli ingilizce kitaplar daha fazla biraz uzun oldu ama işe yaradıysa ne mutlu bana