HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Son dönemde kötü sonuçlar alarak taraftarını üzen ve yönetim, teknik heyet, kadro dahil her yönden eleştiri alan Fenerbahçe'de Asbaşkanlardan Ali Koç ile Şekip Mosturoğlu, basının karşısına çıkarak, son zamanlarda kamuoyunda tartışılan konulara açıklık getirdi... Son dönemdeki kötü gidiş sonrası, "Arsenal maçının ardından açıklama yapacağız" diyen Fenerbahçe yönetiminde, Asbaşkanlardan Ali Koç ile Şekip Mosturoğlu Faruk Ilgaz Tesisleri'nde basın karşısına çıktı.
Toplantıda Asbaşkanlar Ali Koç ve Şekip Mosturoğlu, iletişim konusunda hata yaptıklarını ifade ederlerken bundan sonra basınla daha iyi ilişikler kurarak yola devam edeceklerini ifade ettiler.
2-3 haftalık periyotlarla bu toplantıları yapacaklarını belirten Koç, bu basın toplantılarının geleneksel hale geleceğini kaydetti.
Koç, tüm gazetelerde Fenerbahçe için ayrılan sayfalarla 39 sayfalık bir gazete çıktığını kaydederken, Bu durumda da basını bilgilendirmemenin daha olumsuz sonuçlar çıkarttığını gördük ve bu tür medya bilgilendirme toplantısı yapma kararı aldık. Bazen arkadaşlarla konuştuğumuzda Siz bilgi verseniz de vermeseniz de, ben bu sayfaları doldurmak zorundayım diyorlar haklı olarak. Biz de büyük bir marka olarak iletişim konusunda kurumsallaşmamız gerektiği inancı ile yola çıkıyoruz dedi.
HANGİ HOCA GELSE..
Daha sonra toplantıda sorulara geçildi ve ilk soru Yönetimin yanlış yaptığı yer neresi olarak Asbaşkan Ali Koça yöneltildi.
Koç bu soruya şu yanıtı verdi;
Bu konuya cumartesi günü kendi aramızda da değindik. Şampiyon olduğumuz zaman da hatalarımız vardı. Ama her zaman özeleştiri yapıyoruz. Fakat oyuncularımız ve kendi aramızda kalıyor bu. Bunu taraftar duyamayınca da rahatsız oluyordu. Bunun nedeni de basında kötü gidişin, haklı haksız ele alınması ve taraftar içinde bölünmüşlük yaratılması, istikrarın bozulması çabasıdır. Futbol kaygan bir zemin. 2 hafta içinde liderin 6 puan gerisine, ezeli rakibimiz G.Sarayın 2 puan arkasına geldik. Ben Divan Kurulunda çok şey kaybetmedik dedim. Ne kadar haklı oluğumu da gördük. Olumsuz gelişmeler gibi olumlu gelişmeleri de kısa vadede değerlendirmiyoruz.
Kendi içimize kapanık iletişim stratejisi uygulamamı hatalarımız arasında. Hepiniz hangi futbolcu alınmalıydı, teknik adam alınmalı mıydı tartışması yapıyor. Kötü gidişte bile teknik kadroyla devam etmek, kadro dışı bırakmak, panik içinde futbolcu almak yolunda değişiklik yapmak yoluna gitmiyoruz.. Teknik kadro takım performansından sorumlu. Oyun sistemi yanlış da olsa, bir de futbolcu performansı önemli. 7 haftada tüm futbolcularımız tanınmayacak haldeydi. Hangi hoca gelse birşey yapamazdı bu süreçte. Ama kenetlenmeye başladık. Teknik ekibimiz futbolcularımızla daha çok iletişim içine girdi. Kısa vadede yine de değerlendirme yapmak istemiyoruz. Hocamızla ilgili sezon başındakilerle aynı düşüncedeyiz. Kısa vadede kadro dışı bırakma, hocayı göndermenin bir yarar sağlamadığını görüyoruz. Bu nedenle gerek hoca, gerek futbolcular için yargıya varmak için çok erken. Dediğimiz gibi kaybedilmiş bir şey yok. En kötü dönemde, herkesin belirttiği gibi tarihi başarısızlığın yaşandığı bir dönemde liderden 6 puan gerideyiz. İstikrarı yönetimde de yakaladık. Biz istikrara inanıyoruz. Herkes hata yapabilir. Gelinen noktada hiçbir şey toz pembe değil ama futbolcularımız eski günlerine dönmeye, taraftarımız bütünleşmeye başlamıştır.
-YÖNETİMİN HATASI OLARAK GÖSTERMEK..-
Şekip Mosturoğlu ise aynı soru hakkında şu yanıtı verdi;
Biz bir spor kulübüyüz. Her konuda binlerce tasarruf yapılıyor. Sadece futbol takımımız yok, diğer branşlar da var. Kulübün diğer konularında da çok karar veriliyor. Bunlar içinde olumlu ve olumsuzluklar olur. Arzu edilen, olumsuz olanlardan gerekli sonuçları çıkartmaktır. Fakat sadece futbol takımının başarısızlığını yönetim başarısızlığı olarak görmek, haksızlık olur. Fenerbahçe çok büyük bir alanda hizmet veriyor. Bu anlamda da değerlendirsek daha farklı görülebilir.
-FARKLI KAZANDIPIMIZ MAÇ SONRASINDA KONUŞTUK.-
Daha sonra derbi maçları öncesinde son haftalarda Şekip Mosturoğlu ve Adnan Polatın da hakemleri eleştiren açıklamalar yapması hakkında görüşü alınan Mosturoğlu bu konuda şunları söyledi;
Bursaspor karşılaşmasının ardından yaptığım açıklamalar sert diye yorumlandı. Bazen sert açıklamalar oluyor. Ama benim açıklamamın neresinde sert bir ifade vardı anlamadım. Biz bu 8 hafta içinde hiçbir hakem hatasını söylemedik. Sebeplerden birisi de olumsuz sonuçların ardından bunu yapmamaktı. 5-2 yendiğimiz maç sonrası bunu yaptık. Açık farkla kazanılan maçın ardından sonra konuşmanın, kamuoyunda daha iyi değerlendirebileceğini düşündük. Adnan Polatın açıklamasını ise yorumlayamam. Biz futbolu yönetenlere inanıyoruz ve güveniyoruz. Türk futbolunda bir istikrar ortamı oluşturulmuştur ve bunun da devam etmesi bizim en büyük temennimizdir
Ali Koç ise bu konuda şu yorumu yaptı;
Sadece bize yönelik bir hata olması önemli değil, bizim arzumuz, gelişen futbol gibi, hakemlerimizin de performansının gelişmesi. Zaman zaman neden uluslararası maçlarda hakemlerimizi görmüyoruz diyoruz. Maçtan sonra ahkam kesmek çok kolay. Hakemler de hata yapabilir. Art niyet aramıyoruz. Ama performansları artması için konunun daha ciddi ele alınması gerektiğini savunuyoruz. Yoksa elbette ki hakem hataları olacaktır.
Toplantıda Asbaşkanlar Ali Koç ve Şekip Mosturoğlu, iletişim konusunda hata yaptıklarını ifade ederlerken bundan sonra basınla daha iyi ilişikler kurarak yola devam edeceklerini ifade ettiler.
2-3 haftalık periyotlarla bu toplantıları yapacaklarını belirten Koç, bu basın toplantılarının geleneksel hale geleceğini kaydetti.
Koç, tüm gazetelerde Fenerbahçe için ayrılan sayfalarla 39 sayfalık bir gazete çıktığını kaydederken, Bu durumda da basını bilgilendirmemenin daha olumsuz sonuçlar çıkarttığını gördük ve bu tür medya bilgilendirme toplantısı yapma kararı aldık. Bazen arkadaşlarla konuştuğumuzda Siz bilgi verseniz de vermeseniz de, ben bu sayfaları doldurmak zorundayım diyorlar haklı olarak. Biz de büyük bir marka olarak iletişim konusunda kurumsallaşmamız gerektiği inancı ile yola çıkıyoruz dedi.
HANGİ HOCA GELSE..
Daha sonra toplantıda sorulara geçildi ve ilk soru Yönetimin yanlış yaptığı yer neresi olarak Asbaşkan Ali Koça yöneltildi.
Koç bu soruya şu yanıtı verdi;
Bu konuya cumartesi günü kendi aramızda da değindik. Şampiyon olduğumuz zaman da hatalarımız vardı. Ama her zaman özeleştiri yapıyoruz. Fakat oyuncularımız ve kendi aramızda kalıyor bu. Bunu taraftar duyamayınca da rahatsız oluyordu. Bunun nedeni de basında kötü gidişin, haklı haksız ele alınması ve taraftar içinde bölünmüşlük yaratılması, istikrarın bozulması çabasıdır. Futbol kaygan bir zemin. 2 hafta içinde liderin 6 puan gerisine, ezeli rakibimiz G.Sarayın 2 puan arkasına geldik. Ben Divan Kurulunda çok şey kaybetmedik dedim. Ne kadar haklı oluğumu da gördük. Olumsuz gelişmeler gibi olumlu gelişmeleri de kısa vadede değerlendirmiyoruz.
Kendi içimize kapanık iletişim stratejisi uygulamamı hatalarımız arasında. Hepiniz hangi futbolcu alınmalıydı, teknik adam alınmalı mıydı tartışması yapıyor. Kötü gidişte bile teknik kadroyla devam etmek, kadro dışı bırakmak, panik içinde futbolcu almak yolunda değişiklik yapmak yoluna gitmiyoruz.. Teknik kadro takım performansından sorumlu. Oyun sistemi yanlış da olsa, bir de futbolcu performansı önemli. 7 haftada tüm futbolcularımız tanınmayacak haldeydi. Hangi hoca gelse birşey yapamazdı bu süreçte. Ama kenetlenmeye başladık. Teknik ekibimiz futbolcularımızla daha çok iletişim içine girdi. Kısa vadede yine de değerlendirme yapmak istemiyoruz. Hocamızla ilgili sezon başındakilerle aynı düşüncedeyiz. Kısa vadede kadro dışı bırakma, hocayı göndermenin bir yarar sağlamadığını görüyoruz. Bu nedenle gerek hoca, gerek futbolcular için yargıya varmak için çok erken. Dediğimiz gibi kaybedilmiş bir şey yok. En kötü dönemde, herkesin belirttiği gibi tarihi başarısızlığın yaşandığı bir dönemde liderden 6 puan gerideyiz. İstikrarı yönetimde de yakaladık. Biz istikrara inanıyoruz. Herkes hata yapabilir. Gelinen noktada hiçbir şey toz pembe değil ama futbolcularımız eski günlerine dönmeye, taraftarımız bütünleşmeye başlamıştır.
-YÖNETİMİN HATASI OLARAK GÖSTERMEK..-
Şekip Mosturoğlu ise aynı soru hakkında şu yanıtı verdi;
Biz bir spor kulübüyüz. Her konuda binlerce tasarruf yapılıyor. Sadece futbol takımımız yok, diğer branşlar da var. Kulübün diğer konularında da çok karar veriliyor. Bunlar içinde olumlu ve olumsuzluklar olur. Arzu edilen, olumsuz olanlardan gerekli sonuçları çıkartmaktır. Fakat sadece futbol takımının başarısızlığını yönetim başarısızlığı olarak görmek, haksızlık olur. Fenerbahçe çok büyük bir alanda hizmet veriyor. Bu anlamda da değerlendirsek daha farklı görülebilir.
-FARKLI KAZANDIPIMIZ MAÇ SONRASINDA KONUŞTUK.-
Daha sonra derbi maçları öncesinde son haftalarda Şekip Mosturoğlu ve Adnan Polatın da hakemleri eleştiren açıklamalar yapması hakkında görüşü alınan Mosturoğlu bu konuda şunları söyledi;
Bursaspor karşılaşmasının ardından yaptığım açıklamalar sert diye yorumlandı. Bazen sert açıklamalar oluyor. Ama benim açıklamamın neresinde sert bir ifade vardı anlamadım. Biz bu 8 hafta içinde hiçbir hakem hatasını söylemedik. Sebeplerden birisi de olumsuz sonuçların ardından bunu yapmamaktı. 5-2 yendiğimiz maç sonrası bunu yaptık. Açık farkla kazanılan maçın ardından sonra konuşmanın, kamuoyunda daha iyi değerlendirebileceğini düşündük. Adnan Polatın açıklamasını ise yorumlayamam. Biz futbolu yönetenlere inanıyoruz ve güveniyoruz. Türk futbolunda bir istikrar ortamı oluşturulmuştur ve bunun da devam etmesi bizim en büyük temennimizdir
Ali Koç ise bu konuda şu yorumu yaptı;
Sadece bize yönelik bir hata olması önemli değil, bizim arzumuz, gelişen futbol gibi, hakemlerimizin de performansının gelişmesi. Zaman zaman neden uluslararası maçlarda hakemlerimizi görmüyoruz diyoruz. Maçtan sonra ahkam kesmek çok kolay. Hakemler de hata yapabilir. Art niyet aramıyoruz. Ama performansları artması için konunun daha ciddi ele alınması gerektiğini savunuyoruz. Yoksa elbette ki hakem hataları olacaktır.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 126
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 308
