HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BEYLER DİĞER HATALARI YAPMISDIM KENDİ BASIMA FAKAT BUNU YAPAMİYORUM SİZLERIN YARDIMINA IHTIYACIM VAR BU SORUNU HALLEDEN İLK KİSİYE GM'LIK VERICEM.. YEMIN EDERIM , TUM FORUM ŞAİT OLSUN AMA YETERKİ YARDIMCI OLUN..
ŞÖYLE OLUYOR AÇIYORUM VİRTUALI:: root mcnccçcom yazıyorum gelen yere ./start yazıyorum sonra tam acılcak 7 Tane bir Şey cıkması Lazım Beyaz Bir Yazı İle Auto Reboot Diyor.. Her Seferinde Aynı Hatayı veriyor..Sw'yı Dun Kurdum..2 GB ram harcadım Yardım Edene SGM TL GA GM SGA ne İsterse Vericem Yemin Ederim...
[TL]JoKeR
İletişim----> joker09032009@hotmail.com
ŞÖYLE OLUYOR AÇIYORUM VİRTUALI:: root mcnccçcom yazıyorum gelen yere ./start yazıyorum sonra tam acılcak 7 Tane bir Şey cıkması Lazım Beyaz Bir Yazı İle Auto Reboot Diyor.. Her Seferinde Aynı Hatayı veriyor..Sw'yı Dun Kurdum..2 GB ram harcadım Yardım Edene SGM TL GA GM SGA ne İsterse Vericem Yemin Ederim...
[TL]JoKeR
İletişim----> joker09032009@hotmail.com
