xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

wolfteam yanıt vermiyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan temperat11
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar ıd ve şifremi giriyorum başlat diyorum siyah ekran geliyor ve böyle kalıyor sonra ctrl+alt+del yaptığımda wolfteam ın yanıt vermediğini görüyorum ne yapmalıyım
 
Arkadaşım Bu hatanın 2 sebebi Olabilir

1.Ya bilgisayarın Çok Yavaşdır.O yüzden biraz Bklemen gerekiyor
2.Ekran kartın yetmıyor olaılır ama yanıt vermıyor dedigin için 1. secenek daha uygun

eğer hiçbiri olmazsa yonetici olarak çalıştır de sağ kliğe tıklıyarak
 
-Ekran kartınızın en az Geforce 5700 veya daha üstü özelliklere sahip olup olmadığını kontrol ediniz.
-Ekran kartınızın sürücüsünün güncel olup olmadığını kontrol ediniz.
-Directx 9.0c versiyonunu yüklemediyseniz yükleyiniz
-Bilgisayarınızı bir antivirüs programı yardımı ile virüs taramasından geçiriniz.
-İnternet bağlantınızın sağlıklı işleyip, işlemediği kontrol ediniz.
-Oyunu halen açamıyorsanız, sisteminizden kaldırıp, Wolfteam'in kurulu olduğu klasörü siliniz.
-Wolfteam'i sisteminize tekrar kurunuz.
 
Ya Sallamayın Ya Ekran Kartıyla Hiçbir İlgisi Yok Arkadaşın Ekran Kartı Yok Onboard Çalışıyor Tık Diye Açılıyor Oyun Saçmalık Bu ! Bendede Aynı Sorun Var Önceden Aynı Pc De Açılıyordu Hatta Önceden 512 Mb Ram Vardı Şuanda 1 GB Var Şuanda Açılmıyor Hem Benim Düşüncem Online Oyunu Açamayacak Sistem Yoktur ! Directx 9 Yüklü Bende Sorun Başka Birşeyde Ekran Kartı Güncel Herşey Tanınmış Bir Şekilde ! Tekrar Kurmanın Hiçbir Oyunda İşe Yaradığını Düşünmüyorum Saçmalayıp Duruyorsunuz Be !
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst