HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
selamun aleykum..
kbot kullanıyorum 50 bin urim olcak bugun 4 lf3 1 lf2 gerisi flax bi vegam var şimdi 50 bin uri olunca pet mi alayım [ daha uri kascam] yoksa 5 tane daha lf3 alıp fulleneyimmi?
Ve birde önerim (konu kirliliği olmasın diye başka konu açmıyorum);
arkadaşlar şimdi bu darkorbit bölümündeki konuların çoğu kilitli. Yani önerim şu ki konular kilitlenmesi yerine silinse ve görüntü kirliliği kalksa daha iyi olur bence.
kbot kullanıyorum 50 bin urim olcak bugun 4 lf3 1 lf2 gerisi flax bi vegam var şimdi 50 bin uri olunca pet mi alayım [ daha uri kascam] yoksa 5 tane daha lf3 alıp fulleneyimmi?
Ve birde önerim (konu kirliliği olmasın diye başka konu açmıyorum);
arkadaşlar şimdi bu darkorbit bölümündeki konuların çoğu kilitli. Yani önerim şu ki konular kilitlenmesi yerine silinse ve görüntü kirliliği kalksa daha iyi olur bence.
Öncelikle konuların silinmesi yasak olduğundan, elimizden sadece kilitlemek geliyor. Ayrıca ne yapman gerektiğini söyleyecek olursam önce LF3 fullemelisin.
zaten öle yapıyorum diğer arkadaşlarada bişi sölemek isterim.
ezik bi idle ilk once denemeyi çalıştırdım sonra captcha traderden 0.7 dolar filan kastım ( ama galiba yararı olmadı) sonra kendı carıma tekrar deneme surumunu yaptım 3 gündür kullanıyorum
ezik bi idle ilk once denemeyi çalıştırdım sonra captcha traderden 0.7 dolar filan kastım ( ama galiba yararı olmadı) sonra kendı carıma tekrar deneme surumunu yaptım 3 gündür kullanıyorum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 326
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 665
