kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Darkorbit Roket Sorunu ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alizzz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaslar ben eco-10 roketınden almak ıstıyorum ama alamıyorum neymıste yeterı kadar roket alanı yokmus yhu zaten gemıde su an toplanm roketlerın hepsıne baktım sadece r-310 turunden 200 tane var o da kendını azalınca otamatık olarak yenılıyor ama hangarı tıkladıgımda 9.000 adet roket gozukuyor ama ben o roketlerı göremıorum gemıde bunun yuzunden eco-10 roketı alamıyorum ne yapmam alzım 50 mıl credı var ama bısey yapamıom yardım..
 
Son düzenleme:
kardes girdim oraya bazı yapaamdıklarımı yaptım ıoste daha önce havaıı fıseklerı patlatamıyordum onları yaptım ama bu eco 10 roketı yoktur bunların ıcerısınde orda nasıl almam lazım ne yapsam olmuyor roket sayısı fazla dıyor sadece :(
 
Her roket türündeki cephane sayısına bakın, eğer bir hata olduğunu düşünüyorsanız, Support'a mesaj atınız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst