HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadsalar bnm sorunum su.
sabah kalkp chara girdiimde sorun yok saat oglen 1 civarı char dc yiyor.
sonra girmek istedimde char askıda kalmıs ooluor.
start diyince char direk dc verio.
ban fln demeyin ban deil 3 gündür gece saat 12 gibi cıkıo bugdan.
3 4 tane ticket attım tabi ilgilenen yok.
eğer basına gelmiş bi forum üyesi warsa napabilcemi yazabilirmi?
sabah kalkp chara girdiimde sorun yok saat oglen 1 civarı char dc yiyor.
sonra girmek istedimde char askıda kalmıs ooluor.
start diyince char direk dc verio.
ban fln demeyin ban deil 3 gündür gece saat 12 gibi cıkıo bugdan.
3 4 tane ticket attım tabi ilgilenen yok.
eğer basına gelmiş bi forum üyesi warsa napabilcemi yazabilirmi?
