HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serverın en başlarında humanlar olarak 1 kere savas kazandıgımızı hatırlıyorum bunun dışında orclardan hiç savaş alamadık. İyi oyuncular daha çok bizde oldugu halde savaslarda 3 katımız kadar orc oldugu için savaslar uzun sürmüyor zevk te vermiyor. Orclar da yeterince np alamadıgı için şikayetçidir heralde. Yada borderda dışarda kaldıkları için. Biz sürekli yenilen tarafız ama en azından exp kasmak adına rahatız. NTS kullanımındada bi gariplik war bazıları exp kasmak için human oluyor bazıları savastaki üstünlükleri yüzünden orc oluyor. Hangisi daha avantajlı ?
