farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Akara'da Orc yada Human olmak ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 632

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Serverın en başlarında humanlar olarak 1 kere savas kazandıgımızı hatırlıyorum bunun dışında orclardan hiç savaş alamadık. İyi oyuncular daha çok bizde oldugu halde savaslarda 3 katımız kadar orc oldugu için savaslar uzun sürmüyor zevk te vermiyor. Orclar da yeterince np alamadıgı için şikayetçidir heralde. Yada borderda dışarda kaldıkları için. Biz sürekli yenilen tarafız ama en azından exp kasmak adına rahatız. NTS kullanımındada bi gariplik war bazıları exp kasmak için human oluyor bazıları savastaki üstünlükleri yüzünden orc oluyor. Hangisi daha avantajlı ?

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst