HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Lütfen Yardım Edin Crossfire dün en son 10'da girdim Ondan SOnra Giremiyorum Pllsss yarrdım.Anlatıyorum;
Oyuna Girerken Açılırdı Mouse'nın meşgül işareti bnde mavi dönen şey o dönerdi ve gelirdi sonra girerdim ama şimdi maus gözükmüyor sonra siyah bişi oluyor ctrl+alt+delete yapıyorum görev yöneticisini başlatıyorum 1 saniyecilik bir hata raporu görüyorum sonra crossfire'yi sonlandır diyiyorum oluyo sonlandırıyo ve Oyun AÇILMIYOR PLs yardım pls Lütfennnnnnnnnnnnnn
:016::m33: acaba win7'de artık Crossfire çalışmıomu????????????
Oyuna Girerken Açılırdı Mouse'nın meşgül işareti bnde mavi dönen şey o dönerdi ve gelirdi sonra girerdim ama şimdi maus gözükmüyor sonra siyah bişi oluyor ctrl+alt+delete yapıyorum görev yöneticisini başlatıyorum 1 saniyecilik bir hata raporu görüyorum sonra crossfire'yi sonlandır diyiyorum oluyo sonlandırıyo ve Oyun AÇILMIYOR PLs yardım pls Lütfennnnnnnnnnnnnn
:016::m33: acaba win7'de artık Crossfire çalışmıomu????????????
Son düzenleme:
Şöyle Birr hata alıyorum.!Bakın Şöyle;"Could not find suitable. Snd sound driver. Execution may terminate." Böyle Bir hata alıyorm
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 474
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 614
