HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar daha once hıc ıbot kullanmadım sımdı deneme surumunu kullanmak sıtıyorum sanırsam bu kodla 1 gunluk kullanabılmem gerekıyor dımı?
KBOTI-STHEB-ESTDA-RKORB-ITBOT
ama bu kodu yazıyorum lısans ıstıyınce fakat acmıyor. sebebı bılen varmı daha once hıc kullanmadım.
veya ekstra yapılması gereken bırsey varmı ben sadece botu acıp lısans ıstıyınce bunu gırıyorum ve oyle kalıyor
cevaplarınızı beklıyorum
ıyı forumlar
KBOTI-STHEB-ESTDA-RKORB-ITBOT
ama bu kodu yazıyorum lısans ıstıyınce fakat acmıyor. sebebı bılen varmı daha once hıc kullanmadım.
veya ekstra yapılması gereken bırsey varmı ben sadece botu acıp lısans ıstıyınce bunu gırıyorum ve oyle kalıyor
cevaplarınızı beklıyorum
ıyı forumlar
öylemi :/ neyse verdıgın bılgı ıcın saol
Konu kapanmıştır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
