HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[sıze="7"]tam1 aydır arıyorum lütfen güzel bir effect yada montaj programı söleyin lütfen[/sıze]
[sıze="7"][sıze="7"][sıze="7"]lütfennnn[/sıze][/sıze][/sıze]
[sıze="7"][sıze="7"][sıze="7"]lütfennnn[/sıze][/sıze][/sıze]
Yeri değil ama söyleyeyim; acemiler için Photoscape, biraz daha bilgiliyseniz Photoshop , Photo Effects Studio , Picasa vb. programları kullanabilirsiniz.
İsteğiniz varsa da İmza - Logo - Userbar - Avatar vb... Çalışmalarınız bölümündeki grafik grupları size yardımcı olacaktır. Ayrıca Grafik Tasarım bölümünde de daha farklı programlar bulabilirsiniz
İyi forumlar.
İsteğiniz varsa da İmza - Logo - Userbar - Avatar vb... Çalışmalarınız bölümündeki grafik grupları size yardımcı olacaktır. Ayrıca Grafik Tasarım bölümünde de daha farklı programlar bulabilirsiniz
İyi forumlar.- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 133
Geliştirici Arıyorum
Selamın aleyküm 1-120 Files ve Dev arıyorum
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 77
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 190
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 459
