HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
:ka24: Tüm ek programları yükledim ama yine de çalışmıyo :S :ka24: :ka24: :ka24::ka24::ka24::ka24::f15::f15::f15::f15::m15::m15::m15::f52::f52::m29::m29::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10:
:f27::f27::f27:
Biyerde Hata yapısorsun ozaman !!! oynuyorum ben sorunsuz

Ne hatası yapabilirim ki direct x yükledim net framework 4.0 yükledim C++ yükledim bi de bişey daha vermiştiniz .dll mi ne onu da yükledim crossfire eu ya attım değişsin mi dedi evet dedim patcherden açtım Could not ... bisiler dedi ok a bastım girdim oyuna ve aynı :S
Vista Ultimate kullanıyorum yardım :S
Vista Ultimate kullanıyorum yardım :S
Ne hatası yapabilirim ki direct x yükledim net framework 4.0 yükledim C++ yükledim bi de bişey daha vermiştiniz .dll mi ne onu da yükledim crossfire eu ya attım değişsin mi dedi evet dedim patcherden açtım Could not ... bisiler dedi ok a bastım girdim oyuna ve aynı :S
Vista Ultimate kullanıyorum yardım :S
Haa! kardes ozaman vistada calısmıyo ama xp.vin7 de calısıyo vistada deniyecek pc yok zaten kurtul su vistadan cok kotu o bikere kullandım berbat bisi
çalışırsa +rep![]()
eywllah saol
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 56
- Görüntüleme
- 3K





