HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
erkesin Beğenerek Oynadığı Private serverların Full Dolu Olduğu International da Başından Kalkamadığımız Gunz Yeniden Geliyor
MAIet Şirketinin Açıklamasına Göre MAIET CEO'su Orjinal Server Olan Kore GunZ İçin Anlaşma İmzalamışlar Buna Göre GunZ yeni Seri olarak 2. oyunu Yapılacak Bunun 2009'da Açığa Çıkması Bekleniyor.Tüm GunZ Oynayanlar 1. Gibi 2.sinide Beğenecekmi Onu 2009'da Göreceğiz
Oyunun İsmi İse : GunZ : The Second Duel
Oyundan Ayrıntılar
*Yeni Characterler
*Yeni Maplar
*Yeni Silahlar
*Yeni Style'lar
*Yeni Kurallar
*Ve Yeni Modlar
Yeni Mansion Haritası!
Gunz 2′de ırk sistemi bulunmaktadır.Toplam 4 ırk var
Gunz 2'nin Korede 2011 yılının kış aylarında yayınlanması planlanıyor.
video
Resimler:
Eskisi gibi Türkler dolcak mı? Eğlence çoğalcak mı hepsi burada.
Yapılan Bir Ropörtaj
S: GunZ 2 için gerçekten RealSpace 3.0 kullanıyormusunuz?MMORPG oyunuyla birlikte aynı motoru kullanmak mümkün mü?
C: Evet, bu doğru. GunZ 2 ve RaiderZ aynı grafik çekirdeğini kullanacak.Fakat bu onların oyun çekirdeğini veya ağ çekirdeğini paylaşacağı anlamına gelmez.Ayrıca bizim her oyun için farklı eşyalar kullanacağımızı lütfen hatırlayın.
S: CBT bu yıl içinde mümkün olabilecek mi?
C: Bu yıl için mümkün değil.
S: Gunz 2'yi test etmek istiyorum.Lütfen bu mümkün olduğunda bana e-mail'inizi gönderin.
C: Ne yazık ki bu konu hakkında bir e-mail gönderemiyoruz.GunZ 2 Korea Edition için testler sadece Kore'nin resmi sitesi vasıtasıyla mümkün olacak.
S: Niçin RaiderZ'ın tanıtım videosu varda, Gunz 2 nin henüz yok?
C: Lütfen hatırlayın.RaiderZ projesi 2006 yılında başladı.Biz zaten duyurulduğu gibi Gunz 2'nin yapımına 2007 yılında başladık.Şüphesiz bu bizim 4. oyunumuz olacaktır. 3. oyunumuz RaiderZ'ı ilk yayınlamak istememiz oldukça mantıklı.
S: GunZ 2, RaiderZ'dan dolayı gecikti mi?
C: Hayır.Her bir projeye farklı bir takım ayrılır.Sadece engine(motor) takımı her iki proje ile ilgilenir.
S: Niçin Gunz 2 ekran görüntülerini yayınlamıyorsunuz?Lütfen şimdiye kadar yaptıklarınızı bize gösterin.
C: Gunz 2 ekran görüntülerini yayınlamaya hazır değiliz.Çünkü biz hala oyunun çekirdeğinin uygulamasına odaklanmış durumdayız.Buna Rağmen Gunz 2'nin grafik takımı gerçekten çok çalışıyor.Gelinen nokta, yayın sürümü için hazır değil.
S: Gunz 2'nin tanıtım videosu Gstar tarafından mı yayınlanacak?
C: Ne yazık ki garanti veremeyiz.Bu mesele hakkında yerel yayıncımız ile konuşmamız gerekebilir.
S: Gunz 2'de K-Style'ı kaldıracağınızı duydum.
C: Hayır.K-Style'ı kaldırmaya yönelik planlarımız yok.Biz hala yeni oyunla birlikte onları birleştirmek için bir çok yol deniyoruz.
S: Şimdilik GunZ 2 hakkında sohbet etmeyi bırakalım.Gunz 1'den ne haber?
C: Biz zaten bu soruları defalarca cevapladık.Gunz 1 i hala geliştiriyoruz.Benim kişisel umudum bu sene Gunz 1 hakkındaki yeni planlarımızı yayınlayabilmemiz.
S: GunZ 2 ve RaiderZ'ın uluslararası serverları MAIET'a mı ait olacak?
C: Ne yazık ki uluslararası servis sağlamakta birsürü problem olacağını gördük.Bu yüzden belki hayır.MAIET hala küçük bir oyun stüdyosu.Çalışanlarımızın %90'ından fazlası oyun geliştiricileridir.Sadece birkaç çalışan iş konuları ve röportaj için destek vermektedir.O yüzden Gunz uluslararası serverlarının adminlerinden biri oldum.İki oyun için de ücretle çalışacak yetenekli görevliler işe almayı düşünmüyorum.
S: Ben gerçekten Gunz 2 hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum!
C: En kısa zamanda duyurular yapmamız mümkün.Fakat Kasım ayına kadar Gunz 2 hakkında resmi bir bilgi yayınlamayacağız.Çok teşekkürler.
MAIet Şirketinin Açıklamasına Göre MAIET CEO'su Orjinal Server Olan Kore GunZ İçin Anlaşma İmzalamışlar Buna Göre GunZ yeni Seri olarak 2. oyunu Yapılacak Bunun 2009'da Açığa Çıkması Bekleniyor.Tüm GunZ Oynayanlar 1. Gibi 2.sinide Beğenecekmi Onu 2009'da Göreceğiz
Oyunun İsmi İse : GunZ : The Second Duel
Oyundan Ayrıntılar
*Yeni Characterler
*Yeni Maplar
*Yeni Silahlar
*Yeni Style'lar
*Yeni Kurallar
*Ve Yeni Modlar
Yeni Mansion Haritası!
Gunz 2′de ırk sistemi bulunmaktadır.Toplam 4 ırk var
Gunz 2'nin Korede 2011 yılının kış aylarında yayınlanması planlanıyor.
video
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Resimler:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Eskisi gibi Türkler dolcak mı? Eğlence çoğalcak mı hepsi burada.
Yapılan Bir Ropörtaj
S: GunZ 2 için gerçekten RealSpace 3.0 kullanıyormusunuz?MMORPG oyunuyla birlikte aynı motoru kullanmak mümkün mü?
C: Evet, bu doğru. GunZ 2 ve RaiderZ aynı grafik çekirdeğini kullanacak.Fakat bu onların oyun çekirdeğini veya ağ çekirdeğini paylaşacağı anlamına gelmez.Ayrıca bizim her oyun için farklı eşyalar kullanacağımızı lütfen hatırlayın.
S: CBT bu yıl içinde mümkün olabilecek mi?
C: Bu yıl için mümkün değil.
S: Gunz 2'yi test etmek istiyorum.Lütfen bu mümkün olduğunda bana e-mail'inizi gönderin.
C: Ne yazık ki bu konu hakkında bir e-mail gönderemiyoruz.GunZ 2 Korea Edition için testler sadece Kore'nin resmi sitesi vasıtasıyla mümkün olacak.
S: Niçin RaiderZ'ın tanıtım videosu varda, Gunz 2 nin henüz yok?
C: Lütfen hatırlayın.RaiderZ projesi 2006 yılında başladı.Biz zaten duyurulduğu gibi Gunz 2'nin yapımına 2007 yılında başladık.Şüphesiz bu bizim 4. oyunumuz olacaktır. 3. oyunumuz RaiderZ'ı ilk yayınlamak istememiz oldukça mantıklı.
S: GunZ 2, RaiderZ'dan dolayı gecikti mi?
C: Hayır.Her bir projeye farklı bir takım ayrılır.Sadece engine(motor) takımı her iki proje ile ilgilenir.
S: Niçin Gunz 2 ekran görüntülerini yayınlamıyorsunuz?Lütfen şimdiye kadar yaptıklarınızı bize gösterin.
C: Gunz 2 ekran görüntülerini yayınlamaya hazır değiliz.Çünkü biz hala oyunun çekirdeğinin uygulamasına odaklanmış durumdayız.Buna Rağmen Gunz 2'nin grafik takımı gerçekten çok çalışıyor.Gelinen nokta, yayın sürümü için hazır değil.
S: Gunz 2'nin tanıtım videosu Gstar tarafından mı yayınlanacak?
C: Ne yazık ki garanti veremeyiz.Bu mesele hakkında yerel yayıncımız ile konuşmamız gerekebilir.
S: Gunz 2'de K-Style'ı kaldıracağınızı duydum.
C: Hayır.K-Style'ı kaldırmaya yönelik planlarımız yok.Biz hala yeni oyunla birlikte onları birleştirmek için bir çok yol deniyoruz.
S: Şimdilik GunZ 2 hakkında sohbet etmeyi bırakalım.Gunz 1'den ne haber?
C: Biz zaten bu soruları defalarca cevapladık.Gunz 1 i hala geliştiriyoruz.Benim kişisel umudum bu sene Gunz 1 hakkındaki yeni planlarımızı yayınlayabilmemiz.
S: GunZ 2 ve RaiderZ'ın uluslararası serverları MAIET'a mı ait olacak?
C: Ne yazık ki uluslararası servis sağlamakta birsürü problem olacağını gördük.Bu yüzden belki hayır.MAIET hala küçük bir oyun stüdyosu.Çalışanlarımızın %90'ından fazlası oyun geliştiricileridir.Sadece birkaç çalışan iş konuları ve röportaj için destek vermektedir.O yüzden Gunz uluslararası serverlarının adminlerinden biri oldum.İki oyun için de ücretle çalışacak yetenekli görevliler işe almayı düşünmüyorum.
S: Ben gerçekten Gunz 2 hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum!
C: En kısa zamanda duyurular yapmamız mümkün.Fakat Kasım ayına kadar Gunz 2 hakkında resmi bir bilgi yayınlamayacağız.Çok teşekkürler.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 41
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 28
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 59

