HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar sürekli kullandığım bi hile ama win7 formatı attıktan sonra hile açılmamaya başladı bi çok farklı kaynaktan indirdim her seferinde aynı hatayı alıyorum.Hata: Exception EOleSysError in module SaladSWF.exe at 00065ABD.Sınıf kaydedilmemiş.
Bu tür bi hata exe dosyasına tıklayınca geliyor bilen yada daha önce bu hataya rastlamış vede çözmüş birileri varsa yardımcı olabilirmisin,iz . Şimdidien teşekkürler.
Bu tür bi hata exe dosyasına tıklayınca geliyor bilen yada daha önce bu hataya rastlamış vede çözmüş birileri varsa yardımcı olabilirmisin,iz . Şimdidien teşekkürler.
settings hatalıdır oraya
[Game]
Last=DF
strFileName=game11_0_1.swf
gameSwfName=game11_0_1.swf
LastQuality=High
yaz olmassa bi tane daha link atcam onu indşr hemde gelişmiş
[Game]
Last=DF
strFileName=game11_0_1.swf
gameSwfName=game11_0_1.swf
LastQuality=High
yaz olmassa bi tane daha link atcam onu indşr hemde gelişmiş
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 402
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 575
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 311
