HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
EDIT//LONGINUS
Para ile Uridium satmak yasaktır. Konu açmadan önce lütfen Bölüm Kuralları'nı okuyunuz.
Para ile Uridium satmak yasaktır. Konu açmadan önce lütfen Bölüm Kuralları'nı okuyunuz.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kayboll
Katılıyorum aptal ınsan adamların kendıne alıcak parası yok ıken.Bunu deneyip sana göndericek bedawadan [En kötüsü HARAM].
Katılıyorum aptal ınsan adamların kendıne alıcak parası yok ıken.Bunu deneyip sana göndericek bedawadan [En kötüsü HARAM].
Doğru bildin ama "Bot kullanmakda" haram arkadaşım? Diğer bot kullanmayan üyelerin hakkına gasp ediyorsun onların haklarına giriyorsun oda haram değilmi?
:l03::l03:sene olmuş 2012 hala bunun gibi geri-zekalılar var ya bazen Türkiye neden gelimşiyor diye soruyordum kendi kendime böle salaklar olursa bızım memlekette tabi gelişmmez haksızmıyım arkadaşlar?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 324
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29
