HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
şimdi Sizlere Öğreticeğim Şekilde Bir Bilgisayardan İstediğiniz Şekilde WolfTeam Açabileceksiniz.
Öncü NOT:Arkadaşlar bunu yapabilmeniz için bilgisayarınızın en az 1 GB Ram'ı olması lazım aksi takdirde bilgisayarınız donar reset atmak mecburiyetinde kalırsınız.
1.Adım:
Başlat Menusu >> Denetim Masası>>Kullanıcı Hesapları ve Aile Koruması>>Kullanıcı Hesapları>>Hesapları Yönet
Yeni Hesap Oluştur'a Tıklayınız
2.Adım:
Tıkladınız Hesabınızı Oluşturdunuz.
Artık Bilgisayarınızda 2 tane Hesap var.Bilgisayar Açılırken Sorucak Size Hangi Hesabı Seçmek istiyorsunuz diye siz yeni kurduğunuz hesabı seçmeyin masaüstünüzdeki resimler müzikler vb şeyler olmuyacaktır.Yeni kurduğunuz hesap sadece bot içindir.
3.Adım:
Başlat Menusu >>Menudeki Sağ Alttan Kullanıcı Değiştire Tıklayınız.
4.Adım:
Kullanıcı Değiştire Tıkladıktan sonra 2 Tane Wolfteam açmak için açtığınız yan kullanıcıya tıklayınız..
5.Adım:
Yan Kullanıcı açıldıktan sonra ordan Softnyx Launcher çalıştırarak wolfteam'ı açınız
6.Adım:
Kullanıcı Değiştir'i Tekrar Kullanarak Asıl Kullanıcınıza Geçin ve Yan Kullanıcınızla 2'sini aynı odaya sokun.
Yan Kullanıcı'da Açtığınız Hesabı Bol Bol Öldürün Artık.
NOT: Ne kadar Kullanıcı açarsanız açın o kadar bot atın hiçbir sorun olmaz.Tek sorun 5dk içinde o yan kullanıcıya girip mouse oynatmassanız oyundan atar.:ka19:
Öncü NOT:Arkadaşlar bunu yapabilmeniz için bilgisayarınızın en az 1 GB Ram'ı olması lazım aksi takdirde bilgisayarınız donar reset atmak mecburiyetinde kalırsınız.
1.Adım:
Başlat Menusu >> Denetim Masası>>Kullanıcı Hesapları ve Aile Koruması>>Kullanıcı Hesapları>>Hesapları Yönet
Yeni Hesap Oluştur'a Tıklayınız
2.Adım:
Tıkladınız Hesabınızı Oluşturdunuz.
Artık Bilgisayarınızda 2 tane Hesap var.Bilgisayar Açılırken Sorucak Size Hangi Hesabı Seçmek istiyorsunuz diye siz yeni kurduğunuz hesabı seçmeyin masaüstünüzdeki resimler müzikler vb şeyler olmuyacaktır.Yeni kurduğunuz hesap sadece bot içindir.
3.Adım:
Başlat Menusu >>Menudeki Sağ Alttan Kullanıcı Değiştire Tıklayınız.
4.Adım:
Kullanıcı Değiştire Tıkladıktan sonra 2 Tane Wolfteam açmak için açtığınız yan kullanıcıya tıklayınız..
5.Adım:
Yan Kullanıcı açıldıktan sonra ordan Softnyx Launcher çalıştırarak wolfteam'ı açınız
6.Adım:
Kullanıcı Değiştir'i Tekrar Kullanarak Asıl Kullanıcınıza Geçin ve Yan Kullanıcınızla 2'sini aynı odaya sokun.
Yan Kullanıcı'da Açtığınız Hesabı Bol Bol Öldürün Artık.
NOT: Ne kadar Kullanıcı açarsanız açın o kadar bot atın hiçbir sorun olmaz.Tek sorun 5dk içinde o yan kullanıcıya girip mouse oynatmassanız oyundan atar.:ka19:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 452
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 697


ben biliyodum bunu ama bilgilendirdiğin tşk.