HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar yeni İbot sistemine göre bot hazırlanamamakta kesinlikle imkanı yok.Bu gece araştırdım bi hackerle tanıştım para ile bana bot yaparmısın veya crack dedim olur dedi baktı uraştı uraştı ama imkanı yok fln dedi siz ne düşünüyosunuz.
kanka valla napacamı sasırdım önce 3.72 nin crackını bulmaya çalısırken simdi 3.73 buna bir çözüm bulsunlar
Madem bitane coderle tanıştın nıye kendımıze yanı Turkmmo ya ozel bot yaptırmadın? sen msnsını ver bız konuşuruz
valla iyi olurdu.Madem bitane coderle tanıştın nıye kendımıze yanı Turkmmo ya ozel bot yaptırmadın? sen msnsını ver bız konuşuruz
Sordum kardeşim adam aynen şunu dedi yaparım ama taramaya kesinlikle yakalanırsınız yaratık kesebilirsiniz sadece dedi ayrıca 800 tl para istiyor ben sadece yaratık kesmek için okadar para vermem zaten 800 tl ye yeni full gemi alırım 3-4 tane .
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 63
