kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

ıbot sayesinde banlandım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MarCoPoLo<EsK>
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 751
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hiçbir bot güvenilir değil ıbota güvenmeyin ben güvendim 2 aşama banımı aldım :(

  • % 50 Tecrübe Puanı
  • % 50 Şeref değeri
  • % 50 Credits
  • % 100 İkramiye Euro tutarı
  • % 100 Galaksi kapısı enerjisi
 
Bot kullanırken yakalandın. Bu değerler senden kesildi:
% 20 Tecrübe Puanı
% 10 Şeref değeri
Credits tutarın % 33‘ü
İkramiye Euro tutarın % 100‘ü
Galaksi kapısı enerjisinin % 100‘ü

Ayrıca: Önümüzdeki 7 gün içerisinde kargo kutularını ve avantaj kutularını sadece 30 saniyelik aralıklarla toplayabilirsin.
Hesabın 2012-01-11 12:30:49 tarihine kadar kapalı kalacak.
 
Pazartesi koyduysan ban yemesi normaldir. Facebook'da kbot satan arkadaş basbas bağırıyor pazartesi bota koymayın die. Ama siz dinlemiyorsunuz. Böylede çekiyorsunuz cezanızı.
 
hiç bir botun ban yememe olasılığı diye bişey yok hepsi nin az çok değişir ama yinede var seninkide şans banlanmıssın abartmaya lüzüm yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst