HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Classcoo Srevolution kurdum herseyi yaptim oyuna girdim oynadim yalniz GM konsol nasil acicaz ?
[GM] Konsolu eğer Klavyen ingilizce ise sol shift + é basarak konsolu açabilirsin
ama Klavyen türkçe ise alt+shift bas ve Konsol içinde sol shift + é basarsan açıldığını göreüceksin./////
Anlatım biraz detaylı belki kafanız karısabilir kısacası konsol inmiyorsa alt+shift yapıp tekrar konsolu açmayı deneyin
ama Klavyen türkçe ise alt+shift bas ve Konsol içinde sol shift + é basarsan açıldığını göreüceksin./////
Anlatım biraz detaylı belki kafanız karısabilir kısacası konsol inmiyorsa alt+shift yapıp tekrar konsolu açmayı deneyin

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 299
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 300
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 276
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 255


((