Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Birer alkış istiyorum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Haemos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 619

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Oğlunun 18.000 ytl kredi kartı borcu olduğunu
Ögrenince;
'keşke korunsaydım'. diyen babaya,

-------------------------------------------

Misafir odasında baca deliği olmadığı halde
'anne sobayı bu sene misafir odasına kuralım mı?'
Diyen abime, 'olur, boruyu da k.çına sokarız, kafanı
Camdan çıkarırsın, sorun olmaz.' diyen anneye,

-------------------------------------------

Kaza mahalinde elinde cep telefonuyla koşturup
'112'nin numarası neydi?' diye bağıran sarışına,

--------------------------------------------

Birbirlerine ana avrat küfür eden iki kişinin
Arasına girip ikisine de birer tokat atan ve
'analar kutsaldir, analara küfür etmeyin,
O ... çocukları!!' diyen karadenizli ağır abiye,

----------------------------------------------

Annesine kızıp,buharlı ütünün içine işemeyi
Akıl eden! annesini buram buram çiş kokularıyla
İşyerine yollayan! annesi; ancak arkadaşları
''acayip kokuyorsun'' dediğinde işi çözen anneye
Ve çocuğuna,

----------------------------------------------

Banyonun lambası yanmayınca elektrikler kesik
Zannedip yarim saat gelmesini bekleyen. beklerken de
Canım sıkılmasın diye televizyon seyreden kişiye,

--------------------------------------------------

Ailecek televizyon izlerken üst komşu küçük
Oğlunu göndermiş. çocuk anneme ''x teyze, annem
Dedi ki, bari haberleri açsınlar da, biz de
Dinleyelim''

Biz de kırmadık, açtık. ailecek çok iyi niyetli
Olduğumuzdan, televizyonları bozuk sandık.
Yüksek sesten dolayı bize laf soktuklarını
Anlamamız çocugun ikinci gelişinden sonra oldu.
Bu olayı yaşayan aileye,

--------------------------------------------------

Lisedeki din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenimiz
Aids'in açılımını yapıyor: (a)llaha (i)syaneden
(d)eyyusların (s)onu... diyen hocaya,

Birer alkış istiyorummm...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst